Ga naar inhoud

Internet explorertabblad Google


Jean Paul

Aanbevolen berichten

De update waarvan sprake (KB 2718695) is gaat over IE 10.

Je kan misschien best je huidige IE verwijderen en dan de nieuwe nederlandstalige versie installeren. Misschien heb je dan dat language pack niet meer nodig.

Eerst de nieuwe IE 10 downloaden op deze pagina.

Een beetje naar onder gaan tot aan Nederlands, dan je windows versie kiezen (voor jou is het windows 7 sp1 64-bits) en vervolgens op downloaden klikken.

Sla het bestand IE10-Windows6.1-x64-nl-nl.exe ergens op waar je het makkelijk kan terugvinden.

Ga dan naar configuratiescherm > Programma's & onderdelen

Klik op windows internet exporer 10 en klik dan boven de lijst op verwijderen/wijzigen en kies vervolgens verwijderen.

Daarna ga je naar de map waar je het bestand IE10-Windows6.1-x64-nl-nl.exe hebt opgeslagen.

Dubbelklik dan op het bestand om IE 10 te installeren.

Start dan IE op en controleer of de knoppen op de menubalk nu wel in het nederlands zijn.

PS bij eerdere discussies kreeg ik een vooraf gaande mail en zo kon ik zien dat er een reactie was van het Forum maar de laatste tijd geen mails meer en zo let ik er dan niet op dat er een antwoord van u komt.
Er is inderdaad iets mis met het mailsysteem maar er wordt aan gewerkt; ik weet alleen niet hoe lang het gaat duren voor het opgelost is.

Ondertussen zal je regelmatig het forum moeten checken om te zien of er een reactie is geweest op je discussie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie Windows internet explorer 10 niet staan in : Configuratiescherm > programma's en onderdelen

Selecteer in programma's en onderdelen geïnstalleerde updates weergeven, dat vindt je terug links bovenaan het venster.

Ga in een update verwijderen naar beneden tot je Microsoft Windows tegenkomt.

Klik op internet explorer 10 met de rechtermuisknop en kies installatie ongedaan maken. Klik erna nog op JA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]29163[/ATTACH]Ik heb uw hierboven opgegeven raad uitgevoerd en krijg volgende opmerking.

Na de "JA" diende de PC terug worden opgestart en daarbij gingen pogingen fout en herhaalde hij zijn behandeling.

Toen kreeg ik de volgende opmerking , zie bijlage.

Wat nu? Er zijn updates verdwenen en anderen niet.

Kan de nieuwe nog niet worden geplaatst of niet.

ScreenShot006.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Configuratiescherm > programma's en onderdelen en klik links boven op de link windows onderdelen in of uitschakelen.

Haal het vinkje weg bij internet explorer en klik op OK.

Bevestig je keuze indien gevraagd.

Waarschijnlijk moet je dan de pc herstarten.

Daarna kan je proberen de nederlandstalige versie van IE 10 te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb je al een nieuwere versie dan IE10.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand toe in je volgende bericht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke vinkjes bedoelt u ? Onder Applicaties >Google Chrome zijn er 5 vinkjes :Internetcache; Internetgeschiedenis, cookies, downloadgeschiedenis en sessies
Op die pagina of tab van CCleaner moet je niet zijn :-)
Ccleaner opstarten is dat dan "opschonen" ?
Neen, dat bedoel ik niet.

Dubbelklikken op het icoon van CCleaner op je bureaublad.

Klik dan in de linkse kolom op "Gereedschap". (1 op de afbeelding)

Normaal kom je dan in de tab de-installeer programma's (2 op de afbeelding)

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..." (3 op de afbgeelding)

post-940-1417705607,7824_thumb.jpg

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan".

Sluit CCleaner weer af.

Voeg het opgeslagen tekstbestand toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.