Ga naar inhoud

[OPGELOST] Moeilijkeheden bij streamen


Gast Yunzhu

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb sinds kort problemen met streamen. Ik heb een keer "opgeruimd" en volgens mij moet ik iets belangrijks weg gedaan hebben.

Youtube werkt perfect, maar bijv op de site van rtl.nl werk het dan weer niet. Daar staat online een mediaplayer. Ik hoor alles, maar het beeld zijn precies een reeks stilstaande beelden. Ik zie stukken van het hele filmpje...niet zo tof dus :)

Enig idee wat ik zou moeten bij-installeren ofzo?

Voor zover ik weet ben ik in bezit van Windows Media Player, VLC Media Player en DivX Player (al weet ik niet hoe volledig die nog is).

Tips?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

normaal gezien zou dat niet het geval moeten zijn.

controlleert u eens of u wel alle juist installatie's heeft van bijvoorbeeld flash player.

verwijdert u firefox anders een en installeer dit opnieuw. (vergeet ook niet alle overgebleven mappen te verwijderen.. en van te voren natuurlijk eerst alle bladwijzers exporteren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik heb tussen mijn programma's staan: Adobe Flash Player AciveX, Adobe Flash Player Lugin, Adobe Shockwave Player, DivX Player, DivX Web Player, Ninjavideo Helper, QuickTime, VeohTV BETA, VideoLAN VLC media player 0.8.6i, Windows Media Format 11 runtime, Windows Media Player 11. Wat betreft programma's ivm media.

En mijn Mozilla is 3.0.1

Ik heb dan toch maar weer (wss nodeloos) Internet erop gezet (de 8 Beta 2).

Ik zal nu mijn Firefox eraf gooien en opnieuw erop zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb met mijn firefox eens gekenen op die site, en dit zijn filmpjes in Windows media player. Komt de bediening er bij u ook op of niet?? Ik weet niet welk filmpje je wilde spelen, maar hetgeen dat ik had moet je betalen. Als dus het filmpje opent blijft het beeld zwart en komt er iets later een pop-up open waar je dus moet betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, niet de betalende dingen. Bijv Expeditie Robinson (n_n)

Ik zie de Player en al, ik hoor het geluid perfect, ik zie beeld...alleen staat het stil en springt het na 2-3 sec naar een volgend (stilstaand) beeld van het programma... Nooit voor gehad, dat werkte altijd perfect. Op n andere pc werkt het ook perfect...

Ik ga m'n Firefox dus eens eraf en er weer op zetten, zien of dat verschil maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox opnieuw erop zetten heeft geen verschil gemaakt....

Man man man, wat heb ik toch uitgestoken?!! Ik heb nu ook gemerkt dat ik onderdelen van Windows XP zélf moet hebben gewist, want er zijn geen 'Ontspanning'sspelletjes meer en geen 'Rekenmachine'. Toevallig geen weet van een oplossing voor dat detail? (^^,)

Misschien moet ik de Flash dinges eraf halen en eens opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, euhm. Ik heb onlangs heel veel films op m'n pc gezet (overgedragen van een andere pc), waardoor mijn schijf vol zat. Ik heb ze dan allemaal op discs gezet. Toen vond ik dat mijn schijf toch nog vol zat (er is nog maar een kwart vrij) en dus kwam ik op het "ingenieuze" idee grote kuis te houden en te defragmenteren en al.

Eerst ben ik naar Programma toegang en instellingen gegaan om te zien welke programma's ik allemaal had. Daarna heb ik de -zogezegde- nutteloze eraf gegooid. Ik weet nog dat ik Internet er volledig heb afgegooid. Ik denk dat ik ook enkele afzonderlijk genoteerde aanhangsels eraf heb gegooid. Alles met de naam van Internet Explorer erin. (wauw was dat even slim...). Ik heb ook DivX eraf gegooid, om dan enkele ogenblikken later weer op te zetten.

Ik had ook een aantal mappen in Mijn Documenten staan, waarvan ik dacht: laat ik die maar samen zetten in 1 map: Zever. Great, van zichzelf hebben een aantal van die mappen zichzelf er weer buiten gecreëerd. Dus blijkbaar mocht ik die beter niet verplaatsen.

Dus ik heb het meeste opgeruimd vanuit Software - Programma's wijzigen, verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.