Ga naar inhoud

Systeem UI is gestopt


Timmekke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een smartphone en deze morgen kreeg ik de melding toen ik hem aanzette: "Systeem UI is gestopt". Ik kon niets anders doen dan maar op "OK" drukken.

Nu blijkt dat oa mijn achtergrond verdwenen is en al mijn muziek, films en foto's. Internet werkt nog.

Edit: ondertussen zijn al mijn muziek, films en foto's terug verschenen en kan ik ook mijn achtergrond terug instellen.

Iemand die weet wat er aan de hand was? Wat ik eventueel moet (her)instellen, wat er was mis gelopen?

Ik heb een Sony Xperia E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf maar meldingen krijgen van "systeem UI is gestopt" als ik mijn smartphone opstart. Dit is nu sedert enkele dagen zo. Telkens is mijn achtergrond verdwenen en zijn mijn video's, foto's en muziek onzichtbaar. Vind er ook niet veel informatie over op het web. Zou iets te maken hebben met slecht geïnstalleerde app en over elkaar geschreven gegegevens. Iemand die raad weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

@ Tim,

Dank u voor uw feedback :top: en hopelijk is het opgelost.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

@ iEscape

Ongelofelijk maar waar maar heb weer de foutmelding gekregen al is de laatste keren dat ik hem opstartte de foutmelding weggebleven. Ms toch een teken dat er iets aan de hand is met de software van m'n telefoon want had recent geen nieuwe apps geïnstalleerd. Sony raadde me aan de software te herstellen via een programma van hun maar dat is niet compatibel met windows 8.1, dewelke ik heb...:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
@ Tim,

Bedoeld u de software PC Companion software?

Heeft u hier en hier al gekeken?

[ATTACH=CONFIG]30622[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]30623[/ATTACH]

Ja dat bedoelde ik. Heb ondertussen nog eens met Sony gemaild en PC Companion is niet compatibel met win 8.1. Meer zelfs, ze gaan het waarschijnlijk niet meer compatibel maken en wachten tot win 8.2...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tim,

Ja dat bedoelde ik. Heb ondertussen nog eens met Sony gemaild en PC Companion is niet compatibel met win 8.1. Meer zelfs, ze gaan het waarschijnlijk niet meer compatibel maken en wachten tot win 8.2...

Dat is absurd en niet netjes :thumpdown:

Klinkt ook een beetje arrogant van Sony om de consument (Windows 8 i.c.m. Sony Xperia gebruiker) in de steek te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.