Ga naar inhoud

reactieforum op wix site


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik probeer een website te maken, en gebruik hiervoor de site wix.com. Hiermee kan je vrij gemakkelijk een site maken (ook al staat er in je domeinnaam dan nog wel .wix.nl). Mijn probleem is dat ik graag een pagina zou willen maken waarop bezoekers van mijn website een reactie kunnen achterlaten. Hier heb je in WIX verschillende apps voor, maar het probleem is dat de gratis versies vaak alleen de laatste 5 reacties laten zien. Ik vroeg me af of jullie misschien een app weten die ik in WIX zou kunnen gebruiken.

Ik las ook dat het mogelijk is om een extern forum toe te voegen (door middel van een HTML app). Ik weet niet hoe dit werkt, en zouden jullie mij hier meer over kunnen vertellen? Volgens mij moet je dan toch allemaal codes en dergelijke schrijven, en die vervolgens in het HTML venster plaatsen?

Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen, zodat ik binnenkort een mooi reactieforum op mijn site kan plaatsen.

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kijken of je de Facebook comments plugin op je website kunt plaatsen. Ik denk dat dat nog mooier is ook. Mensen hoeven dan alleen maar via facebook in te loggen en ze kunnen gelijk reageren.

Via de Facebook Developer pagina kun je de comments plugin bekijken en hoe je die moet implementeren in een website.

https://developers.facebook.com/docs/plugins/comments

Hoe je dit PRECIES moet doen in wix.nl dat weet ik niet. Misschien dat je daarvoor eens de helpdesk van wix.nl kunt aanspreken als het je niet lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kijken of je de Facebook comments plugin op je website kunt plaatsen. Ik denk dat dat nog mooier is ook. Mensen hoeven dan alleen maar via facebook in te loggen en ze kunnen gelijk reageren.

Via de Facebook Developer pagina kun je de comments plugin bekijken en hoe je die moet implementeren in een website.

https://developers.facebook.com/docs/plugins/comments

Hoe je dit PRECIES moet doen in wix.nl dat weet ik niet. Misschien dat je daarvoor eens de helpdesk van wix.nl kunt aanspreken als het je niet lukt.

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad de comment-app geprobeerd (deze app stond in de store van wix), maar het probleem hiermee is dat je slechts de laatste 5 reacties kan zien bij de gratis versie. Daarom moet ik op zoek naar een ander forum/reactie-paneel, die ik kan integreren door middel van een html-code. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Kent iemand een site waarop je een reactievenster kan maken, en die kan integreren met de site?

Ik heb bijvoorbeeld Nabble al geprobeerd, maar het design hiervan is nogal ouderwets en wit waardoor het niet bij mijn site past.

Hoop dat iemand kan helpen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het zie, is de facebook comment plugin niet gelimiteerd.

http://www.wix.com/app-market/facebook-comments/overview

De standaard comment-plugin heeft inderdaad een verschil tussen gratis en premium. De gratis versie heeft 10 comments

http://www.wix.com/app-market/comments-1/features

Nogmaals, ik zou de facebook comment app/plugin gebruiken.

Bedankt voor je reactie. Ik heb de facebook comment app geprobeerd, maar hij doet het niet. Het venster van de app blijft leeg.. (zie foto)

Hij staat overigens niet achter de andere vlakken, want ik heb hem juist naar de voorgrond gehaald. Graag weer jullie hulp;)

post-32941-1417705850,5594_thumb.jpg

Er staat overigens ook: Number of comments: 10. Betekent dit dus dat er slechts 10 reacties kunnen worden geplaatst? Zo ja, kan iemand me dan verder helpen met een ander gastenboek? Misschien een eigen script of een goede site die ik kan gebruiken? Het script dat ik nu had was dus eigenlijk niet zo goed omdat de reacties dan op een andere site bewaard worden?

- - - Updated - - -

[TABLE=class: _4-ss _5k9x, width: 652]

[TR=class: row_3 _5m29]

[TD=bgcolor: #F6F7F8]The number of comments to show by default. The minimum value is 1.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Betekent dit dat er wel meer rreacties geplaatst kunnen worden dan die 10, maar dat die dan op de volgende pagina staan of zo? Of bedoelen ze wel maximaal 10 reacties?

aangepast door pombeer2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ook best kunnen betekenen dat je maximaal 10 reacties kan zien, maar dat je de rest via een knop verder kunt inladen (zoals de standaard facebook comment plugin zou horen te werken).

Ik weet alleen niet als je een eigen gastenboek script gaat maken of je dit wel op die wix.com kunt plaatsen, ik denk het namelijk niet. Misschien dat je kunt kijken naar een alternatief zoals wordpress.com? Je kunt wordpress downloaden en op je eigen webserver plaatsen, maar je kunt ook een wordpress pagina bij wordpress maken. Je krijgt dan net zoals je aangaf een *.wordpress.com domeinnaam, maar bij Wordpress kun je wel veel meer doen als bij wix (in ieder geval, dat denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.