Ga naar inhoud

RAM geheugen uitbreiden


HPc

Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ga gewoonlijk van start met al het RAM geheugen ... het zou natuurlijk perfect kunnen dat er ook maar 1 latje defect is of zelfs een slotje ... om dat te weten te komen zou je de test kunnen herhalen met telkens 1 latje en dat beurtelings in één van beide slotjes te plaatsen, zo kan je elimineren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geprobeerd om windows 7 te installeren met een cd. Maar deze wordt niet gelezen tijdens het opstarten. Wanner ik tijdens het opstarten het BIOS menu open en de 1st Boot Device moet instellen zie ik nergens CD ROM staan.

Ik kan kiezen tussen: - PS-HL-DT-STDVDRRW GSA-416B

- Generic 2.0 Reader

- PM-WDC WD2000BB-55GUC0

- Disabled

Ik heb het eerste geselecteerd, maar de cd wordt niet gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik de dvd speler dan uit de pc halen, zoals in dit filmpje

.

Ik heb geprobeerd om ze te zuiveren met een reinigings cd. Maar de cd wordt nog niet gelezen tijdens het opstarten. Zou er iets mis kunnen zijn met de instellingen. (Audio cd's en dvd's worden wel normaal afgespeeld)

Het uitvallen van de pc is nog steeds niet verholpen. Is het mogelijk dat het probleem bij windows xp ligt en dat het opgelost geraakt als ik windows 7 installeer. Dan kan ik proberen om het te installeren met een usb stick.

Of zou het aan de power supply kunnen liggen, vb dat ik deze ook moet vervangen omdat ik het RAM geheugen heb vervangen?

- - - Updated - - -

(Ik bedoel de reinigings cd wordt dus wel gelezen, maar windows 7 nog steeds niet )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.