Ga naar inhoud

Media spelers werken soms niet.


wes45

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een tijdje problemen met mijn media spelers, vlc, windows media player enz.

Heb begon als ik op you tube een filmpje wilde bekijken. Dit lukte niet altijd.

Het filmpje begint misschien 2sec en daarna komt het betreffende filmpje zwart met een melding.

"er is een fout opgetreden. probeer het later opnieuw. Meer informatie."

Als je dan op meer informatie klikt kom ik dan hierop uit:

https://support.google.com/youtube/answer/3037019?p=player_error1&rd=1

Ik dacht het is enkel you tube maar ik zag dan dat geen enkele media player op dat moment op mn labtop werkte.

Als ik een mp3 of video bestand wil openen met bijvoorbeeld windows media player lukt het niet en krijg ik ook een melding:

"Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand in Windows Media Player."

Het vreemde is wanneer ik dan mn laptop opnieuw opstart werkt alles dan weer goed alsook filmpjes bekijken op you tube.

Heb dit probleem meestal als de laptop een eind uitgeschakeld is en voor de eerste keer terug opstart.

Laptop heb ik al laten scannen met malwarebytes, ccleaner en mn kaspersky antivirus.

Dit heeft allemaal niks uitgemaakt.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Is dit een probleem om nog even te wachten?

Het zit zo net voor ik hier de hulp vroeg had ik een nvidia geforce update gehad.

Volgens mij had ik het probleem toen nog dacht ik.

Maar nu heb ik intussen het probleem niet meer gehad.

Misschien heeft dit met de update te maken?

Ik weet het niet.

Dus ik hou het nog eventjes in de gaten.

Indien ik het toch nog heb dan zou ik verder werken en een rsit logje posten.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een mp3 wil openen met bijvoorbeeld windows media player

Het zit zo net voor ik hier de hulp vroeg had ik een nvidia geforce update gehad.

Volgens mij had ik het probleem toen nog dacht ik.

Maar nu heb ik intussen het probleem niet meer gehad.

Misschien heeft dit met de update te maken?

Indien je het probleem ook met MP3 muziek hebt of andere muziek zou het me verbazen dat het probleem met de update van drivers voor videokaart te maken heeft.

Van zodra 1 van de experts online is zal deze je zeker verder helpen aangaande je vraag/probleem.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.

  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

532aab157609a-MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt me niet om mbam te installeren.

Ik had een versie staan maar deze had ik verwijderd.

Nu krijg ik een fout zie bijlage:

Mag ik op negeren klikken?

- - - Updated - - -

Sorry voor de foto die ondersteboven staat. Is ook iets raar.

Foto's die ik genomen heb met mn tablet staan soms ondersteboven weergegeven als ik ze ergens upload.

Op mijn laptop worden zijn ze dan wel normaal te zien.

Vreemd.

post-19731-1417705862,8021_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van ESET Online Scanner.

Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”

In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden

Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.

Kies voor “Download” van dit bestand.

Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe

Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”

Klik op “Start”

Klik op "Advanced settings"

Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

Klik op “Start”

De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\\Program Files\\Eset\\EsetOnlineScanner\\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.