Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet


akebono

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een HP zd8000 en deed een systeemherstel en daar liep het vast.. klavier en muis werken niet meer wanneer mij wo gevraagd om als gebruiker in te loggen. het enige wat ik nog kan doen is de pc in slaapstand zetten en aan en uitloggen..

Wel nog vermelden dat ik vooraf de Spy SWeeper had uitgevoerd die me als resultaat gaf dat er iemand pers instellingen en mijn toegang tot het web kon meevolgen . ( risk prioriteit 1 = niet echt een gevaar maar toch..) hierop deed ik een virusscan van telenet(belgie ) en deze vond niks , nadien deed ik ccleaner.

om dan uiteindelijk een systeemherstel te doen. ik kreeg toen de melding dat er nog andere personen toegang hadden en dat mogelijk bepaalde gegevens verloren gingen. ik hield hiermee geen rekening daar ik de hoofdgebruiker ben van de pc..

Iemand enig idee waaraan dit probleem kan te wijten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Ik heb een HP zd8000 en deed een systeemherstel en daar liep het vast.. klavier en muis werken niet meer wanneer mij wo gevraagd om als gebruiker in te loggen. het enige wat ik nog kan doen is de pc in slaapstand zetten en aan en uitloggen..

Iemand enig idee waaraan dit probleem kan te wijten zijn?

ik kan een paar probeersels geven

-plug je muis en klavier is uit en steek ze er strug in soms helpt dat

-what voor systeemherstel heb je gedaan dan kan ik waardchijnlijk veel beeter helpen

-desnoots je pc rebooten dat helpt meestal drekt laat me iets weeten van die hersteling dan kan ik je drekt waarschijnlijk verder helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.