Ga naar inhoud

Finaliseren dvd-rw


vfsiph

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn dvd-recorder, een Pioneer 540HS, is onlangs stuk gegaan en ik heb nog heel wat dvd-rw's liggen

die moeten gefinaliseerd worden , zoniet kan ik ze niet bekijken op andere dvd-spelers.

Kan ik dit op de pc doen , ik heb geprobeerd met Nero 12 (recode, rescue agent) maar dit lukt niet. Nero herkent de dvd niet (??).

Zoniet overweeg ik een tweedehands dvd-recorder van hetzelfde type te kopen om de schijfjes te finaliseren.

Moet dit exact hetzelfde type oestel zijn ? Ik kan namelijk een Pioneer 440HS kopen voor een goede prijs, maar vraag me af of het wel zal lukken (schijfjes zijn gebrand met een 540HS).

Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Neen ik kan de inhoud niet zien via de verkenner of Nero Burning Rom.

Ik zoek een manier om de dvd's te finaliseren. Het zou mij verwonderen dat hiervoor geen software bestaat, maar dewelke ?

Ik bedoel een dvd-recorder van hetzelfde merk (Pioneer), maar een ander type (Pioneer 440 in plaats van PIoneer 540).

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn dvd-recorder terug aan de praat gekregen. De harde schijf is volgens mij wel stuk, telkens ik het toestel aanzet, probeert het gedurende enkele minuten ze te herstellen (hard disk repair) zonder enig resultaat. Maar het lukt dus toch nog om dvd's te finaliseren. Wat ik nu volop bezig ben alvorens het toestel volledig crasht.

Groetjes,

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.