Ga naar inhoud

stuurprogramma medion vlakbedscanner MD90093


Gerard Contant

Aanbevolen berichten

Ben wanhopig op zoek naar stuurprogramma voor deze scanner vroeger heeft die prima gewerkt helaas de laatste tijd gaat het niet meer . Heb op site van medion stuurprogramma gevonden maar met dit stuurprogramma lukt het ook niet. Heb vroeger al eens pc helpforum ingeschakeld voor dit probleem. Misschien weet nu al iemand het juiste stuurprogramma.. Ik hoop het . Dank U

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat ik me plots herinner is dat ik elke maand een back up gedaan heb van mijn pc op een externe harde schijf,ik heb nog al mijn back ups van vroeger , zou ik mijn back ups van een vroegere data vooraleer mijn pc gecrascht is kunnen terugzetten en misschien werkt mijn scanner dan opnieuw of wat denk je kan ik dat niet doen bv. terugzetten naar 2 of 3 jaar terug? zou er teveel veranderd zijn op mijn pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Rita,

Zoals reeds vermeld door Stegisoft in uw eerste topic kan het zijn dat de scanner dan terug weer normaal zal functioneren. Weet je nog de laatste moment(en) dat je scanner wél werkte ? (Ik las iets over het moederbord dat ooit vervangen is en dat daarna de problemen zijn begonnen ... ?)

Vervang dus de bestanden van je scanner door de bestanden van je back-up die je het laatst nam voor de problemen begonnen zijn. Hoe je dat doet, is eveneens reeds vermeld door Stegisoft in bericht #70 in uw eerste topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.