Ga naar inhoud

Afspeellijst aanmaken in Windows Media Player


Mustang365

Aanbevolen berichten

Hallo,ik ben nieuw op dit forum; kan iemand mij vertellen hoe ik een afspeellijst kan samenstellen in Windows Media Player (ik werk met windows 8.1)

teneinde daarna deze liedjes naar de rechterkant van het scherm te slepen om ze op een CD te branden;

kan ik dit vanuit YouTube of via een andere gratis site met enkel geluid? (Ik weet hoe de URL van een clip te copiëren naar een mail, maar hier

moet dit blijkbaar anders).

Alle tips zijn welkom,

mustang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien het enkel de bedoeling is om muziek Youtube te downloaden dan verwijs ik naar de Forumregels.

- Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van legale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

Indien je op een andere manier muziek wil branden via WLM geef dan door of het muziek op je harde schijf betreft of kopieer de link in je browser en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.