Ga naar inhoud

Adobe reader XI


ewoudmatje

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Sinds vandaag krijg ik als ik een PDF bestand wil openen de volgende melding:

- er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. kan het netwerk pad niet vinden.

Nu heb ik mijn adobe reader gecontroleerd op updates en deze zijn volledig bijgewerkt.

Op internet kan ik verder ook niet vinden hoe je dit het beste kan verhelpen.

Misschien heeft iemand hier een goed idee over ??

Alvast bedankt

Groet Ewoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

a) hij opent wel pdf bestanden afkomstig van de server + vanaf outlook, abn amro etc.

B) Ik heb al geprobeerd deze te verwijderen, maar dat heeft geen effect.

Ik denk dat het is gekomen na de laatste update die ik heb gehad. Ik heb nu adobe reader ( 11.0.09 ) en misschien dat die daarom sommige pdf bestanden niet opent.

Na het controleren op een andere pc die versie ( 11.0.07 ) had opende hij wel de betreffende pdf bestanden die ik niet kon openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt dus niet aan je reader - anders zou hij andere pdf's ook niet kunnen openen (en dit wordt bevestigd door een uninstall en nieuwe install: dat brengt dus geen soelaas)

ofwel ligt het aan die bepaalde pdf-zelf (die brak is) ofwel aan de locatieplaats waar je hem opsloeg - ik denk eerder aan dit laatste want op een andere pc opent hij het bestand wel vertel je - ook gezien de melding "kan het netwerk pad niet vinden."

Wààr wil je die pdf openen, ik bedoel: waar staat hij?

- als je hem op een andere locatie op je netwerk tracht te openen, ligt het vermoedelijk aan de verbinding met die locatie van je netwerk - probeer dan eens van hem op je eigen computer te zetten en dan te openen. (dit is natuurlijk omslachtiger en in dit geval zal jij beter je netwerkverantwoordelijke om hulp vragen)

- als je hem op je eigen computer binnenhaalt en hij opent van daar niet: probeer even van hem dan in een andere map op je computer te downloaden en kijk even of hij dan wel of niet opent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.