Ga naar inhoud

Iphone 5 s wipen en overstappen naar nieuwe provider


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik woon sinds paar maanden in Ierland en heb hier een IPHONE 5S gekregen bij een abonnement wat ik heb aangeschaft.

Over een paar weken keer ik terug naar Belgie. Ik ga een afkoop doen van het abonnement en dan de Iphone behouden.

Ik wil de Iphone 5s supergraag behouden in Belgie maar ik wil niet opnieuw een abonnement. Ik heb gehoord dat het veel problemen kan geven zo'n switch. Ik wil het apparaat eigenlijk niet verkopen. Een vriend verteld mij dat ik de telefoon gewoon moet wipen en dan een nieuwe sim moet aankopen in belgie. Maar gewone simkaarten passen niet in deze telefoon.

Als er iemand suggesties heeft wat te doen zodat ik deze telefoon opnieuw kan gebruiken in Belgie. Alvast superbedankt..

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Matlock,

Normaal gezien kan je perfect afstappen van het abonnement dat je nu hebt, je telefoonnummer behouden en tegelijk overstappen naar een provider in België die u een nieuwe SIM kaart zal aanbieden... Je bedoelt waarschijnlijk dat er in de iPhone 5S enkel micro SIM kaarten passen ? De SIM kaarten die hier in België verkregen worden door de providers kunnen perfect geknipt worden tot een micro SIM kaart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@ matlock123456789,

Mijn provider in Ierland is hier niet mee akkoord.

Ik zal dus mijn Iphone moeten jailbreaken ouzo.

Jailbreak is op zich een dubieuze zaak, maar niet illegale praktijk. Het gebruik van een gekraakt toestel voor allerlei toepassingen is een schending van de wetgeving op het copyright.

Ik heb hier 400 euro voor betaald en 1,5 jaar abonnement. Ik heb geen andere optie.

De enige optie is wachten totdat het contract (officiële overeenkomst die over het algemeen op papier is vastgelegd) van 1,5 jaar beëindigd kan worden.

U zult die periode moeten afmaken en de kleine letters in het contract nogmaals goed doornemen.

Het spreekt voor zich dat we als forum u in dit geval géén assistentie kunnen, willen en mogen verlenen.

Op dit topic moeten we dus helaas een slotje plaatsen.

Het spreekt voor zich dat u welkom blijft met gewone vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.