Ga naar inhoud

in bulk bestanden uit mappen halen


Akini

Aanbevolen berichten

Je loopt ook niet over van geduld heb ik de indruk...xD

Vertel even wat méér: hoeveel zijn er dat die 'meerdere mappen' EN staan die allemaal in dezelfde hoofdmap?

Ik bedoel maar:als je in een hoofdmap rechts enkele submappen aanklikt (zie plaatje)

en je gaat dan (ik spreek over win 8) rechts boven in de zoekbalk *.* plaatsen, dan wordt gezocht naar àlle bestanden in de aangeduide submappen.

Je krijgt dan de hele lijst en met knippen (Ctrl-A en dan CTRL-X)/pakken kan je die dan in een door jou gekozen, nieuwe map plaatsen.

Wat denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger kon je bij windows zoeken op bestandsgrootte - dus moet het in win 8 ook kunnen - alleen ken ik win 8 nog maar een half jaar en 'k weet het dus niet zitten. 'k Heb er net op zitten zoeken, maar niets gevonden...

Je kan het probleem omzeilen door vooraf de mappen die 'leeg gaan worden' in het begin te voorzien van vb AA (dus twee letters A aan de bestandsnaam toevoegen)

als ze nadien leeg zijn, sorteer je de mappen op naam en je wist gewoon al je AA-mappen.

Is wat omslachtiger, maar werkt vanzelfsprekend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger kon je bij windows zoeken op bestandsgrootte - dus moet het in win 8 ook kunnen - alleen ken ik win 8 nog maar een half jaar en 'k weet het dus niet zitten. 'k Heb er net op zitten zoeken, maar niets gevonden...

Klik eens in je verkenner in het zoeken venster.

post-23245-1417705993,7663_thumb.png

Er verschijnt boven in het verkenner venster een extra tabblad zoeken met er boven " hulpprogramma's voor zoeken".

Ga naar zoeken en grootte.

post-23245-1417705993,7878_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.