Ga naar inhoud

office en student 2010


magy

Aanbevolen berichten

Goeiedag, na een systeemherstel, ben ik mijn (gekochte) office 2010 kwijt! ik heb de productcode, op de Microsoft site, bij het invullen van die code, om her-installeren te doen, komt men terecht op 2013! Dus code niet geldig! Hoe nu mijn office2010 terug actief maken? Ik kocht die online aan en met link install.Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Stegisoft Nee dat is juist het probleem! Na je code in te vullen, zenden ze u naar office 2013!!!! zie copyVoer uw productgegevens van Office 2010 in

$('table[id$=_ErrorList]').hide();

Welkom op de downloadsite voor Microsoft Office 2010. Voer de onderstaande stappen uit om het downloadproces te starten.

Voer de productcode in

Voer de productcode van 25 karakters in die u bij uw in aanmerking komende Office 2010-aankoop hebt ontvangen. De productcode bestaat uit 25 karakters en bevindt zich meestal in de productverpakking.

Waar vind ik mijn productcode?

Productcode

Taal selecteren

Selecteer de taal van uw in aanmerking komende Office 2007-product. In de loop van de tweede helft van 2010 komen de producttalen van Office 2010 beschikbaar. Als uw taal er niet bij staat, probeert u het later nog eens.

Controleren

Typ de zes tekens uit het vak rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Stegisoft Nee dat is juist het probleem! Na je code in te vullen, zenden ze u naar office 2013!!!! zie copyVoer uw productgegevens van Office 2010 in

Als je de code kan intikken en je komt dan op een andere pagina voor 2013 dan kan het geen kwaad want uw code werkt dan.

Ik vermoed dat je office 2013 code hebt.

Ik heb test gedaan voor 2010 en je ziet onderaan office 2010

post-6829-1417706002,3588_thumb.jpg

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.