Ga naar inhoud

Welke nieuwe processor


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb wat advies nodig voor welke processor handig zou zijn voor mij

mijn Specs:

Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35

Processor: AMD Trinity A4 5300 (2x 3400 MHz) Dual Core

Geheugen: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)

Videokaart: Radeon Royal Club Queen R9 270

hardeschijf: 500 GB

voeding: VS Series VS450

En ik weet wat u denkt misschien is het handig om je voeding te upgraden dat ben ik ook van plan maar als ik een processor zou willen welke ik wou mijn voeding naar een 750 upgraden dus en is het moeilijk om een processor en voeding te vervangen? Want ik heb al een een videokaart gedaan maar volgens mij zijn processor en voeding ernstig moeilijker maar welke is een beetje goed ik game dus het zou handig zijn als u er daar 1 voor aanraad

mvg, Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Qu1ckR3loaderNL, (sorry als ik je naam verkeerd heb overgetypt)

Ik heb niet veel ervaring in het kiezen van videokaarten en processors daarom laat ik dit ook aan een verstandiger iemand over. Belangrijk is wel dat je je budget vermeld en waarvoor je je pc gebruijt zodat men niet te duur of te goedkoop gaat adviseren. Ik weet echter wel een dat een processor vervangen kinderspel is (zoek maar eens op op youtube). Let hierbij wel op de socket. Je voeding vervangen kan iets lastiger worden omdat je veel kabels zal moeten loskoppelen van bv. je moederbord en je harde schijf... Ook wanneer je je nieuwe voeding installeert moet je al deze kabels opnieuw gaan verbinden. Ik raad daarom ook een (semi) modulaire voeding aan zodat je alle kabels die je niet gebruikt niet hoeft weg te steken in je behuizing. Maar ik ben ervan overtuigd dat deze upgrades je zeker zullen lukken (eventueel met wat youtube filmpjes als voorbeeld) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Qu1ckR3loaderNL,