Ga naar inhoud

snelheid diavoorstelling regelen ?


bernard

Aanbevolen berichten

Als ik mijn foto,s in : Mijn afbeeldingen wil bekijken , heb ik 2 mogelijkheden.

De eerste is op de eerste foto dubbel klikken , en dan moet je zelf iedere keer doorklikken

De tweede is op diavoorstelling klikken en dan lekker achterover leunen je foto,s belkijken .

Alleen heeft dit het nadeel , dat de wachttijd tussen de foto,s ongeveer 10 seconden is .

Kan ik die tijd verkorten naar 3 of 4 seconden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Als ik mijn foto,s in : Mijn afbeeldingen wil bekijken , heb ik 2 mogelijkheden.

De eerste is op de eerste foto dubbel klikken , en dan moet je zelf iedere keer doorklikken

De tweede is op diavoorstelling klikken en dan lekker achterover leunen je foto,s belkijken .

Alleen heeft dit het nadeel , dat de wachttijd tussen de foto,s ongeveer 10 seconden is .

Kan ik die tijd verkorten naar 3 of 4 seconden ?

Probeer het volgende:

  1. Klik met de rechtermuisknop op een foto.
  2. Openen metWindows LivePhoto Gallery
  3. Klik rechtsonder op het Diashow symbool.

Indien het lukt kunt u de map met foto ook opnemen in Windows LivePhoto Gallery opnemen, maar het is niet noodzakelijk.

De foto's kunnen in de map Afbeelding blijven.

Inschatten is niet mijn sterkste punt, maar ik dacht dat de diavoorstelling (de wachttijd tussen de foto's) circa 3 seconden duurt.

544accd9325b8-ScreenShot513.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.