Ga naar inhoud

Tutorial over downloaden van filmpjes van elke website, klopt dit?


michielmulders

Aanbevolen berichten

Hallokes

Ik heb een tutorial gevonden over het downloaden van elk filmpje dat je maar wilt op elke website.

Ik heb het getest met het uitgelegde voorbeeld van de tutorial zelf: je kan namelijk een filmpje van deredactie.be halen

Mijn vraag was nu of dit ook voor andere websites werkt? Ik heb zelf weinig tijd omdat ik met tussentijdse examens zit...

Willen jullie dit eens uittesten voor filmpjes die jullie graag zouden downloaden?

Laat me maar iets weten hieronder! :)

Alvast bedankt

Michiel

aangepast door Asus
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi michielmulders,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is een schending van de wetgeving op het copyright, zie ook de forumregels.

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij eveneens - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

Wij zien ons dan ook verplicht om dit topic af te sluiten.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.