Ga naar inhoud

Fixit


K.J.Stromph

Aanbevolen berichten

Mijn dank voor de reactie - NEEN ik krijg geen foutcode, alleen de mededeling omtrent de Bootstrapp (met 2p's). Overigens krijg ik bij sfc /scannow: "Er zijn geen schendingen van integriteit gevonden". post-40119-1417706016,941_thumb.jpg Dus kennelijk zou er niets fout zijn, maar hij is er wel, fixit meldt nog steeds dat de ...automated ... bootstrapp niet meer werkt. Overigens: LET GOED op, het is niet zomaar sfc/scannow zoals het in de aanbeveling staat, maar sfc /scannow (dus spatie NA de 1e C).

Ik zou zeer op prijs stellen als iemand het juiste antwoord gaf, want ik kom niet verder. Groet, Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Alle (type) Fixits. De reden voor het aanroepen is over maar de melding van Microsoft Automated Troubleshooting...... blijft. Ik kan dus (kennelijk) deze Services niet meer gebruiken. Maar ik wil het wel. Wie weet een remedie hierop? Dit moet toch wel een reden hebben en moet reparable zijn. Wie is thuis in deze dingen? graag ontvang ik een bruikbare verwijzing. Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie,

Dank je voor je advies maar ik heb ZELF al aangehaald dat (zie vóór je laatste antwoord) hij meldt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden" M.a.w. het verhaals stopt omdat ik niet verder kan, maar hij BLIJFT bij Fixit-aanroep melden dat Microsoft Automated Troubleshooting....... niet werkt. Ik wou dat ie dat niet deed.......... en hoop dat er een goed antwoord komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeer op prijs stellen als iemand het juiste antwoord gaf, want ik kom niet verder.

graag ontvang ik een bruikbare verwijzing. Karel
hoop dat er een goed antwoord komt.

Beste,

een beetje dimmen en wat minder hoog van je toren blazen zouden je ZEKER sieren ... net zoals het geven van een duidelijke omschrijving van de problematiek en een idem dito antwoord op de gestelde vragen ... da's écht wel een ABSOLUUT minimum ! ... :argh:

Om welke reden wil je die fixit uitvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rood gemarkeerde in onderstaande en vermeld in jouw bericht 3 was ik helaas vergeten toen ik bericht 6 geplaatst heb. Sorry.

clarkie,

Dank je voor je advies maar ik heb ZELF al aangehaald dat (zie vóór je laatste antwoord) hij meldt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden" M.a.w. het verhaals stopt omdat ik niet verder kan, maar hij BLIJFT bij Fixit-aanroep melden dat Microsoft Automated Troubleshooting....... niet werkt. Ik wou dat ie dat niet deed.......... en hoop dat er een goed antwoord komt.

Blijft natuurlijk onderstaande over.

Indien je daar liever geen antwoord op geeft kan ik je nog maar 1 mogelijke oplossing voorschotelen, en dat is een herstelpunt terug plaatsen naar een datum dat de fixit het wel "eventueel" deed.

net zoals het geven van een duidelijke omschrijving van de problematiek en een idem dito antwoord op de gestelde vragen ... da's écht wel een ABSOLUUT minimum ! ... :argh:
Om welke reden wil je die fixit uitvoeren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is en blijft, dat ik bij het uitvoeren van Fixit de melding krijg: "Automated Troubleshooting Services BootStrapp Werkt niet meer". Duidelijker dan dit kan ik niet omschrijven, waarom toch het verwijt "net zoals het geven van een duidelijke omschrijving van de problematiek". DIT IS HET PROBLEEM (hij blijft cursief schrijven ook al heb ik het I-icoontje uitgezet!!!!).

Dit is gebeurd: ik heb 5 stuks 2 TB USB harrdisks (alle WD) aan mijn computer hangen. D.w.z. 1 ervan is 1½ TB. Deze net 2 jaar oud, hield van de ene dag op de andere op. Ik heb hem toen geformat en met behulp van "EaseUS Data Recovery Wizard 8.5" de (anders onzichtbare) directory doorgekeken en inderdaad alles is nog op de HDD en plaatjes kon ik zelfs met PrintScreen copiëren. Ik heb geen CreditCard (ben al 71 en dus buiten de deur niet meer actief) en zal dus binnenkort op een andere wijze kopen. Maar ondertussen heb ik via een herstelpunt getracht de inhoud terug te krijgen. Kreeg het niet maar WEL de MELDING "sorttbls.nlp". Hierop heb ik Fixit losgelaten, en kreeg de melding dat Fixit feitelijk niet werkt. Ik heb Fixit toen in 5-6 kwaliteiten geprobeerd, hij werkt niet en ik zou nog steeds heel blij zijn als die het wel zou doen. De "sorttbls.nlp" probleem heb ik opgelost, door "The AMD Catalyst™" te downloaden en opnieuw installeren. De foutmelding "sorttbls.nlp" is verdwenen, maar Fixit werkt nog steeds niet. Ik begrijp overigens de reactie van Asus niet, ik heb mijn verzoeken vriendelijk bedoeld. Groet, Karel

aangepast door K.J.Stromph
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.