Ga naar inhoud

gele schijn op foto's


Rodjer

Aanbevolen berichten

Geachte Vrienden, ik ben nieuw hier op het forum.

ik hoop met deze dat iemand me kan helpen,

Ik heb een laptop dell studio xps dual core, mijn foto's hebben een gele schijn als ik die op de laptop zet, wat kan ik daar aan doen ??

dank bij voorbaat,

Rodjer

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clarkie, zelfs op facebook zijn de foto's van andere vrienden met een gele schijn, wat normaal wit moet zijn heeft een gele schijn, heb al gezien naar mijn instellingen van het kleurbeheer maar ik weet niet goed wat ik moet aanvangen, sommige foto's zijn goed maar de meeste hebben een gele schijn.ik heb vrijdag jongstleden windows 8 op mijn laptop gezet, ik weet niet wat er gebeurt is, weet jij raad ??? groetjes,

Rodjer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond eerst windows 7 op, ik heb ook online bij dell alles laten testen en deze bleek in orde te zijn, alle drivers zijn in orde, ik weet niet goed wat er mis is gegaan,

ik heb ook op google eens aan het neuzen geweest er zou iets mis zijn met de instellingen, alles ziet er goed uit, ik weet het echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

zou het kunnen zijn dat mijn scherm stuk is ?,

ik heb een monitor aangesloten op mijn laptop en deze geeft een normale kleur...dus geen gele schijn meer op de foto's en op facebook.

groetjes,

Rodjer

Bovenstaande via PB ontvangen.

Dan zit het probleem inderdaad in het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

nu heb ik nog een beetje met het kleur beheer bezig geweest en met het kalibreren van de kleur bezig geweest en nu zijn de foto's goed, geen gele schijn meer, raar hé.....

Toch wil ik je bedanken voor de hulp die je aangeboden hebt;;;;;;; groetjes,Rodjer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.