Ga naar inhoud

Xbox One aanschaffen


Kurtt

Aanbevolen berichten

Beste

Ik ben van plan om de "Xbox One Assassin's Creed Unity + Assassin's Creed Black Flag Pack" aan te schaffen. Welk is de voordeligste winkel? Hebben jullie ergens een aanbod gezien dat nog lager is dan 299 euro voor dit totaalpakket (dus xbox one en de 2 games).

Ergens een prijs tegengekomen voor de Xbox One onder de 299 euro? Kunt u het me dan laten weten in uw volgend bericht.;-)

Groeten

Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Carrefour is er nu vrijdag een actie wanneer je boven een bepaald bedrag koopt , je 1000 punten extra krijgt, en dus ongeveer 15 euro korting krijgt. (als er nog carrefour-punten op je kaart staan)

Spijtig genoeg alles uitverkocht in carrefour. Woensdag of donderdag pas binnen wegens feestdag dinsdag.

399-15 is dus 384 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 euro goedkoper bij Bart Smit, da's de moeite. Heel erg bedankt voor het opzoekwerk, Asus. Morgen eens langsgaan.

Neef weer gelukkig gemaakt :top:.

- - - Updated - - -

Overmorgen best :D

Goed gezien van Bart Smit, alleen in de folder aanduiden, maar niet op de website zelf want ik heb erover heen gekeken daarstraks. Had enkele websites geraadpleegd, ook die van Bart Smit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.