Ga naar inhoud

Welke laptop hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?


Kurtt

Aanbevolen berichten

Hoeft zelfs niet zo duur te zijn: vanaf half oktober lag deze Medion Lifetab in de gekende kooi bij Aldi ... voldoet en werkt perfect, is €150 goedkoper en bovendien is er maar liefst 3 jaar (!) garantie op.

Vorige week waren er nog in voorraad, maar met de feestdagen in het vooruitzicht is snel zijn de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft zelfs niet zo duur te zijn: vanaf half oktober lag deze Medion Lifetab in de gekende kooi bij Aldi ... voldoet en werkt perfect, is €150 goedkoper en bovendien is er maar liefst 3 jaar (!) garantie op.

Vorige week waren er nog in voorraad, maar met de feestdagen in het vooruitzicht is snel zijn de boodschap.

Kan je hiermee pdf's bekijken?

Is lees graag artikels, en ik hou er graag info over bij. Dus een soort van tekstverwerker waar ik bestanden (nota's) op kan bewaren. Laptop + tablet in één is misschien de ideale oplossing. Maar gewoon een laptop zou ik toch ook gewoon op mijn schoot kunnen leggen in bed, daar komt toch het woord "lap" top van ?? :D:D

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

@asus

Het lijkt wel dat je door onze kamer kunt kijken, want we hebben ooit zoiets gekocht , exact zoals de afbeelding in je link van bericht 7.

Ik heb ook gehoord dat het rechtstreeks leggen van de laptop op de schoot, niet zo goed is voor de "voortplanting" zal ik maar zeggen... Je kan er ... van worden. :D

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.