Ga naar inhoud

Ultra hd scherm vergroten


jumperken

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik ben net in het bezit van een toshiba met een ultra hd scherm van 3840-2160. Nu het probleem, als ik dit instel is alles ZO klein dat ik bijna niets zie. Ik kan het op de standaard resolutie zetten van de meeste pc's maar dan is het zicht PUUR PIXELS. Kan iemand me soms helpen?

Ik zou dus graag willen dat alle iconen (als ik fotowerking moet doen dat ik tenminste mijn tools zie)

Alvast bedankt

Groetjes

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de rechtermuisknop op bureelblad klikken en dan op Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Klik op beeldscherm en dan kan je het vergroten.

Maar je kan ook resolutie veranderen zodat alles groter wordt:

Met de rechtermuisknop op bureelblad klikken en dan op schermresolutie klikken en dan kan je een ander lagere resolutie nemen dat pas bij uw scherm.

3840-2160 moet je dus wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is de meest logisch oplossing.. Maar dat had ik ookal gedaan maar toch.. Ik zie die pixels wat ik bij die hoge resolutie niet heb, alles is erg klein en alles op internet is super groot.. Ik dacht aan iets zodat je die verhoudingen kon aanpassen wat ook mogelijk is maar ik weet enkel niet hoe, vandaar mijn vraag (het is een beetje omslachtig om uit te leggen).

Ik vind dat belangrijk omdat ik van 's morgens tot 's avonds achter de computer zit, als je dan eens kijkt naar mac met die perfecte schermen (terwijl mijn pc toch ietske duurder is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk alles testen he :P

Maar dat is een sneltoets die werkt als je op google fzo zit waar uw pagina vergroot of verkleint. Maar dat gaat niet met geïnstalleerde programma's (bij photoshop gaat hij de foto dan vergroten waaraan je aan het werken bent), uw achtergrond kunt je met die sneltoets dus ook niet veranderen van grootte?

(internet heb ik op één of andere manier goed gekregen evenals de iconen in mijn taakbalk en als ik op rechtmuis klik staat het ook al groter maar mijn photoshop bvb nog niet :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.