Ga naar inhoud

Budget game pc


superstef8

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? vooral om te gamen en ook af en toe om foto's of filmpjes te bewerken

Wat is mijn budget? MAX 600 euro

Een merkcomputer of een samenstelling? ik kies zelf mijn onderdelen

Ga ik overklokken? in het begin zeker niet, later is dit mischien nog een optie

Ga ik later upgraden? zeker en vast, ik wil uitendelijk een high end gaming pc in huis hebben

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? ingebouwde wifi is handig alhoewel ik evengoed een wifi kaart kan installeren, USB 3.0 is geen must voor mij

Ga ik zelf assembleren? ik ga de pc zelf in elkaar steken (eventueel met de hulp van enkele vrienden)

Heb ik een besturingssysteem nodig? ik twijfel nog tussen windows 8 en 7

Ga ik zelf installeren? ik kan windows zelf installeren

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? de behuizing die in mijn lijst staat zou ik graag behouden, alle onderdelen zijn eventueel nog aanpasbaar, ik twijfel vooral nog over de grafische kaart

Heb ik nog randapparatuur nodig? binnen mijn budget heb ik enkel de pc nodig zonder besturingssysteem

Heb ik specifieke wensen? ik wil een degelijke budget pc om mee te kunnen starten

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? ik woon in belgie en ik bestel gewoon waar het goedkoopst is, liefst wel alles binnen 1 webwinkel

Hier is mijn samenstelling: Tijdelijke wensenlijst | Hardware.Info België

Je mag altijd zelf wat aanpassingen doen maar blijf aub onder de 600 euro. Ik wil ook 100 procent zeker zijn dat alle onderdelen passen. De case heeft 4 vooraf ingebouwde fans, zou iemand willen controleren of ik ze allemaal kan aansluiten en ook alle front USB poorten??

Bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.