Ga naar inhoud

Verbindingsproblemen met interne


010890falcon

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een systeemherstel gedaan en de PC naar gisteren gezet en nu kan ik terug op het Internet. Ik heb nu Norton tijdelijk kunnen uitschakelen en de zoek.exe is nu bezig een log te maken. Ik moet nu gaan werken maar ik stuur straks de Log.

- - - Updated - - -

Ik had Norton antivirus maar 15 minuten inaktief gemaakt maar dat was niet lang genoeg, ik heb nu 1 uur ervan gemaakt en ik hoop dat de Log dan helemaal klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn PC was nog altijd de log aan het maken en ik moest opnieuw opstarten, ik heb dat gedaan en ineens gaf mijn Norton aan dat er een virus op mijn PC stond "suspicious cloud" en dat ik dat dringend moest verwijderen en nadien moest ik opnieuw opstarten maar nu is dat logje weg en ik heb gepoogd om zoek.exe terug te laten runnen maar dat lukt niet meer, ik krijg iedere keer zoek (1).zip, zoek(2).zip enz..maar voor de rest zie ik niks meer GeBeuren,?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de PC terug met systeemherstel naar de vorige datum ... stel dan de marge om Norton te stoppen langer in (als dat kan) en probeer het dan eens opnieuw. Net zoals vele andere scanners gaat Norton hier compleet in de fout, want zoek.exe is geen virus, maar een betrouwbaar programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik zoek.exe niet kan opstarten, ik download het, doe dan dubbelklik om het te laten starten maar er gebeurt niks, het enige wat benden aan mijn taakbalk komt staan is zoek(1,2,3,4....)zip dus ik doe vermoedelijk iets niet goed maar weet niet wat? Ik heb mijn norton uitgeschakeld tot de PC weer moet opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu continue meldingen binnen van Norton dat er een probleem is maar ik kan Norton ook niet meer openen sinds ik deze morgen het systeemherstel heb gedaan zoals je gevraagd had. Is het misschien niet beter om direct schoon schip te maken en de PC te herformateren. Er staan voor mij toch geen belangrijke zaken op, ik moet alleen op het Internet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, ik zal dit item als opgelost markeren maar dan zal ik een nieuw topic openen om te vragen hoe ik moet formateren, ik heb dat nog nooit gedaan maar mijn PC doet nu allemaal heel rare dingen, zo kan ik dus mijn Norton niet meer veilig laten werken.

Zeg maar wanneer ik "opgelost" mag schrijven en dan sluit ik dit topic af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.