Ga naar inhoud

Aankoopadvies gaming desktop


Matthias90

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Vooral om te gamen, maar ook de dagdagelijkse dingen.
  2. Wat is mijn budget? - +- 1000 euro (steekt niet zo nauw)
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Aangezien een merkcomputer niet optimaal is liever een samengestelde.
  4. Ga ik overklokken? - Goh ja, geen idee eigenlijk. Ik heb er zelf niet veel verstand van dus weet ik niet of het aangeraden is om dit te doen.
  5. Ga ik later upgraden? - Ik denk van niet.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Een wifi-kaartje mag er wel inzitten.
  7. Ga ik zelf assembleren? - Neen, ik ben een noob xD.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ik werk graag met Windows 7 maar ik denk dat Windows 8.1 het beste zal zijn.
  9. Ga ik zelf installeren? - Liefst alles al geïnstalleerd.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Neen
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een monitor, liefst rond de 21 inch, en een toetsenbord (azerty). Budget van 200 euro voor beiden.
  12. Heb ik specifieke wensen? - Superstil hoeft niet maar het moet natuurlijk geen geluid maken zoals een vliegtuig dat opstijgt xD. Verder liefst een PC die toch enkele jaren goed genoeg is. Ik heb een externe harde schijf voor massa opslag dus er hoeft geen harde schijf in van bijv 2 TB.
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in België, maar heb eigenlijk geen idee welke webwinkel het beste is. Dit is de eerste keer dat ik op deze manier een PC wil bestellen. Liefst een webwinkel met een goede service en waarbij alles snel en in orde aan huis wordt geleverd.

Alvast bedankt voor de moeite! Ik apprecieer het ten zeerste :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Matthias,

Heb je voor deze samenstelling gemaakt. Een snelle processor die ook overklokbaar is, mocht je iets sneller willen gaan in de toekomst. Ook zit er een aparte koeler bij die niet alleen stiller maar vooral ook beter koelt.

Als grafische kaart nemen we de GTX 760, een snelle en recente kaart waarmee je de meeste games in een hoge resolutie en met een vlotte framerate kan spelen. Het systeem is uitgerust met een stevig moederbord en 8 gigabyte aan snel RAM geheugen.

Als bootschijf is er een vrij snelle SSD van 120 GB aanwezig, voor je Windows en veelgebruikte applicaties. Een DVD-brander ontbreekt uiteraard niet.

Windows 8.1, assemblage en installatie zijn inbegrepen. Alles wordt gevoed door een efficiënte voeding van Be Quiet! en gestoken in een prima Bitfenix Shinobi behuizing. Een 24 inch monitor met een goede prijs/kwaliteitverhouding is ook inbegrepen.

Kijk even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty, je kan onder andere 10 euro korting en gratis verzending krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.