Ga naar inhoud

Samsung tablet


alfa10

Aanbevolen berichten

Op mijn Samsung tablet GT-8010 met android versie 4.1.2 kan ik sinds kort de app foto niet meer openen. Ik krijg dan een venster met de mededeling dat de software van het apparaat is verouders. Je kunt controleren op een updat via Instelllingen>over de telefoon>systeemupdate.

Nu vind ik ergens bij instellingen een dergelijke ipdatemogelijkheid, wel staat bijsoftware updat een vinkje bij het automatisch bijwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder aangaf heb ik de software update al uitgevoerd, maar zoekende op het internet zag ik dat voor dit tablet onlangs een update beschikbaar is nl. Android 4.4 KitKat. ik kan echter niet achterhalen waar en hoe ik dit kan downloaden, men heeft het over Kies ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder aangaf heb ik de software update al uitgevoerd, maar zoekende op het internet zag ik dat voor dit tablet onlangs een update beschikbaar is nl. Android 4.4 KitKat. ik kan echter niet achterhalen waar en hoe ik dit kan downloaden, men heeft het over Kies ???

Scroll bij deze link naar Instructions to Install the Android 4.4 KitKat Launcher on your Android Phone.

5479fc3c7a3cf-Schermafbeelding_2014-11-29_om_18.00.52.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap dit niet want ik heb geen adroid phone! Eigenlijk was het probleem dat ik de app foto niet meer kan openen (zie de eerste vraag bij deze discussie) en ging ik op het net zoeken of er een update was.Ik wil dus weer gewoon mijn foto's kunnen bekijken.

Waarom plaatst u dan bericht #2 & #4 over KitKat 4.4 voor Android?

Om een app te updaten zou u bij Applicatiebeheer (of zoiets) moeten kijken en tap op de desbetreffende app.

Wanneer er een update voor dat app is dan verschijnt automatisch een melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat er nu wat verwarring is ontstaan en dus nog maar even naar mijn eerste vraag nl. ik kan niet meer de app foto op mijn GT-N8010 openen en krijg dan een mededeling dat mijn software verouderd is en verwezen wordt naar Instellingen>over de telefoon>systeemupdate. Dit nu kan ik op mijn tablet niet vinden en snap ik ook niets van die verwijzing over de telefoon. het gaat hier toch om een tablet. Als iemand mij hiermee kan helpen dan graag, zodat ik de app foto weer kan gebruiken. De software update staat overigens als automatisch aangevinkt.

Ter zijde, zoekende op het internet zag ik dat voor mijn tablet door Samsung een update was uitgegeven nl. Android 4.4 KitKat en zo kwam het misverstand denk ik tot stand. Het gaat dus om een tablet en niet om een phone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe App of een update uitvoeren voor Apps moet je doen via playstore. Meer info in de handleiding blz.60.

Een Firmware Update dien je uit te voeren via toestelinfo-> Software Update, zie handleiding blz. 135.

https://www.gebruikershandleiding.com/download-handleiding.asp?download_id=386669&t=29-11-2014%2015:51:45

Hierboven staat de link naar de handleiding voor je tablet.

Om een App terug aan het werk te krijgen of te downloaden of er een update van uit te voeren moet via je browser op de tablet naar playstore gaan.

Normaal is er al een snelkoppeling naar playstore aanwezig op je tablet.

Om een Firmware Update (4.4 kitkat in jouw geval) uit te voeren of te controleren of er een Update aanwezig is dien je naar software update te gaan, zie de handleiding blz. 135.

Via Kies zou dat ook wel kunnen, dat is trouwens ook terug te vinden in de handleiding, dus misschien toch best ook de handleiding doornemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens blz. 135 instructies getracht te uploaden maar kreeg de mededeling dat de laatste updates geinstalleerd waren. Had ik al eerder gedaan. Maar de aanwijzing gaf aan instellingen>over de telefoon>systeemupdate. Wat is die verwijzing dan naar de telefoon als het hier om een tablet gaat? deze instelling is dan ook niet te vinden bij toestel info. Ik dacht daarom dat 4.4. kitkat de oplossing zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.