Ga naar inhoud

Document afdrukken


v118240abc

Aanbevolen berichten

Is dit enkel bij Word-documenten of heb je dit ook bij andere afdrukken ? ...

Met welke Windowsversie werk je, welke is de gebruikte Officeversie en wat is het merk en de volledige type-aanduiding van de printer ? ...

Off-topic, maar daarom niet minder belangrijk: je opende recent een aantal topics waarin er nog op feedback wordt gewacht ... ga aan de slag met de opdrachten, voor je het goed en wel beseft zie je de bomen door het bos niet meer ... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als aanvulling op de reactie van Asus:

Voordat u een document gaat uitprinten kijk dan eerst bij Afdrukvoorbeeld en u kunt instellen / aangeven welke bladzijde moet worden uitgeprint.

Het heeft te maken met pagina-einde, zie onderstaande voorbeeld:

Hieronder wordt een tweede bladzijde ongevraagd uitgeprint.

post-41531-1417706061,2351_thumb.png

Hieronder wordt alléén bladzijde 01 uitgeprint.

post-41531-1417706061,2692_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook eens last van gehad met een canon printer (moet wel zeggen dat het al een redelijk oude printer was). 

Het printen van een woord in welke editor (bijv. word of kladblok) zorgde er inderdaad voor dat de printer het woord op een blad printte, en een los blad erachteraan gooide. 

Dit heb ik jammer genoeg nooit kunnen vinden. Ik heb destijds de drivers allemaal opnieuw geïnstalleerd. Heb het ook geprobeerd op andere computers (zowel met oudere besturingssystemen, lees: windows xp), maar dat mocht ook allemaal niet baten. 

Ik heb de inkt opgemaakt en de printer de deur uitgegooid. Ik denk dat het een fout in de firmware van de printer is geweest, maar dat zou ik niet kunnen onderbouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag v118240abc,

 

heb je nog wat ondernomen ? ... welke is de actuele stand van zaken ? ... :hmmmm:

 

Off-topic, maar daarom niet minder belangrijk: je opende recent een aantal topics waarin er nog op feedback wordt gewacht ... ga aan de slag met de opdrachten, voor je het goed en wel beseft zie je de bomen door het bos niet meer ... ;-)

 

Je andere topics zijn ondertussen afgesloten wegens het ontbreken van de gevraagde feedback.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je andere topics zijn ondertussen afgesloten wegens het ontbreken van de gevraagde feedback.

 

Aangezien er (ook hier) geen reactie meer komt, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.