Ga naar inhoud

Probleem Skype


ward01

Aanbevolen berichten

Je kan Skype verwijderen via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

 

Voer dan onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

Download dan Skype via deze link en installeer.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik heb dit gedaan, maar hij geeft opnieuw die melding met 'deze pagina bevat fouten. terug'

 

Ik meld mij wel aan via een microsoft-account. Als ik het via skypenaam probeer (maar heb ik dus niet), geeft hij die fout niet. Maar ik heb mij dus altijd aangemeld via een microsoft-account.

 

Moet er niks gedaan worden met die poorten?

 

Ik werk nu vanop laptop. Op mijn vaste PC kan ik wel nog inloggen via microsoft-account.

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu krijg ik wel een 'aanmeldscherm', maar is het nog wel mogelijk om via een e-mailadres aan te melden?

 

Ik kies bij skypenaam voor live:mijn_adres en wachtwoord, maar dan herkent die dat plots niet, terwijl dat heel zeker mijn gegevens zijn. Heel vreemd allemaal. 

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu krijg ik wel een 'aanmeldscherm', maar is het nog wel mogelijk om via een e-mailadres aan te melden?

 

Ik kies bij skypenaam voor live:mijn_adres en wachtwoord, maar dan herkent die dat plots niet, terwijl dat heel zeker mijn gegevens zijn. Heel vreemd allemaal.

Je moet in dat venster kiezen voor aanmelden met ander account.

In het venster dat je dan krijgt kan je jouw eigen accountnaam ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft ie weer 'deze pagina bevat fouten. Terug.'

 

Gebruik dit al programma al jaren, maar hier is mijn verstand te klein voor. 

Gisteren krijg ik dus plots de melding dat skype zichzelf heeft aangepast naar een nieuwere versie (waar je niet langskon) en vanaf dat moment kan ik niet meer inloggen via een e-mailadres. Wss wel met een skypenaam, maar dat heb ik nooit gehad.

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.