Ga naar inhoud

Flash Player Instaleert Niet


dude001

Aanbevolen berichten

idd.

nee verder dan het uitvoeren gebeurd er niks.

 

heb net de ccleaner zijn werk laten doen maar dat heeft ook niet geholpen

 

nu heb ik wel nog gezien dat er by de geschiedenis van de updates een heel deel updates zijn waar mislukt achter  sta weet nu niet da daar mss een boosdoener by zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voer onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een merkcomputer en meer bepaald een Dell? Geef in je volgend bericht ook door welk model en modelnummer.

 

Ik ga er van uit dat Windows Pro 7 niet de Windows versie is die aanwezig was bij aankoop. Op welke wijze heb je die Windows Pro 7 verkregen?

 

Je hebt de installatie zelf uitgevoerd? Heb je ook alle nodige drivers voor hardware via de site van Dell gedownload en geïnstalleerd?

 

Probeer de mislukte Updates eens handmatig te installeren. Krijg je foutcodes, welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige dat op de pc staat is mp. ik zou niet weten welk modelnr het is.

 

nee de windows cd had ik van een andere pc die we in een 2de hands winkel hadden gekocht voor even verder te kunne omdat de vorig het niet meer deed.

 

ja ik heb windows zelf geinstalleerd, en de drivers heb ik geinstalleerd met een cd die wel by deze pc by was.

 

moet ik deze echt 1 voor 1 allemaal handmatig doen want het zijn er wel deel heb ik gemerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

nee de windows cd had ik van een andere pc die we in een 2de hands winkel hadden gekocht voor even verder te kunne omdat de vorig het niet meer deed.

 

 

 

Ik heb zo mijn twijfels of Windows 7 Pro die je geïnstalleerd hebt wel legaal is.

 

Je hebt in een vorig topic ook telkens problemen gehad met de installatie van software en je besloot Windows te herinstalleren, vreemd.

 

In het logje staat er ook iets over drivertoolkit. Zegt je niks?

 

Wat het probleem voor Windows Update betreft voer de tips in deze link eens uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan is het toch wel raar dat k op mijn laptop geen problemen heb met de instalatie met de cd?

 

ja ik heb toen besloten voor windows opnieuw te instaleren omdat deze pc eigenlijk in gebruik is van mijn ouders ( ik heb zelf een andere pc in gebruik) en zij werden ongeduldig omdat het wat lang duurde. ik had anders wel graag geweten waar het probleem lag.deze pc is +- 2 jaar oud en tot het vorige topic stond er nog het originele windows op van deze pc.

 

nee zegt me niks ?

aangepast door dude001
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan is het toch wel raar dat k op mijn laptop geen problemen heb met de instalatie met de cd?

 

 

 

Het gaat hier om de Windows installatie cd die je zowel op laptop als op de desktop van je ouders gebruikt hebt?

 

Maak een printscreen van schijfbeheer, hoe je een printscreen kan maken lees je hier.

Plaats dan die afbeelding in je volgend bericht, hoe je dat moet doen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan in principe een Windows installatie maar op 1 computer installeren, dus ga ik er van uit dat in jouw geval het gaat om een illegale versie of jij moet me van het tegendeel kunnen overtuigen.

Hulp wordt dan in zo'n geval ook niet geboden op dit forum...... maar er is een herstelpartitie aanwezig op die computer.

Je kan die terug zetten en je computer werkt weer zoals op de dag van aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.