Ga naar inhoud

Piepend/krakend Geluid Direct Bij Gebruik Nieuwe Computer


carloravelli

Aanbevolen berichten

Hi jongens,

 

Ik heb sinds gister een nieuwe pc, en vanaf het begin dat ik hem ben gaan gebruiken komt er een zwak krakend/piepend geluid (opname van mijn mobiel) uit mijn speakers, neemt niet toe als ik het volume aanpas op de computer, wel als ik het op mijn speakers aanpas. Nu heb ik elke line-out en koptelefoon uitgang geprobeerd, en bij elke komt er toch weer hetzelfde geluid uit de speakers. Als ik mijn muis beweeg komt er een iets constanter geluid uit, en als ik bijvoorbeeld over een tabblad hover in chrome of van tabblad wissel, of andere handelingen uitvoer wordt het geluid nog iets sterker, dus ik gok dat het met de hardware te maken heeft.

 

Heb al gezocht en ben maar 1 topic tegengekomen wat hier op leek, en daar heb ik niet veel nuttigs uit kunnen halen. Hebben jullie misschien een idee? Hoop toch echt dat ik mijn moederbord niet hoef te vervangen, want ik heb hem niet zelf gebouwd en dat doe ik liever ook niet.

 

Asus Z97-A 1150

Intel i5-4690

MSI GTX 970

Corsair CS650M

Corsair 300R behuizing

 

Het is geen absolute ramp, maar het is ook niet bepaald prettig om constant een ruisend geluidje uit de speakers te horen komen, dus ik zou heel dankbaar zijn als er iemand een idee heeft waar dit aan kan liggen. Hoop dat het duidelijk genoeg gedocumenteerd is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.