Ga naar inhoud

Pdf Vermenigvuldigen


jacanape

Aanbevolen berichten

Ik moet regelmatig PDF documenten bestaande uit één pagina afdrukken als een scheurblok van 100 pagina's, en dit dan telkens 25 keer.

Ik krijg het bestand als één enkele pagina en moet ze dan verdubbelen zodat het uiteindelijke bestand uit 100 pagina's bestaat.

Tot nu toe doe ik dat handmatig door in het tabblad "pagina's" in adobe acrobat pro 7.0 de pagina's telkens te verdubbelen tot ik er 100 heb..

 

Mijn vraag is of er een functie bestaat in adobe acrobat pro 7.0 (of een ander programma) om één enkele pagina met één muisklik te verdubbelen tot 100 pagina's?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Jacanape

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het nog niet volledig.

 

Je hebt een pdf bestand dat maar uit 1 pagina bestaat, maar wat bedoel je dan met als een scheurblok afdrukken van 100 pagina's????

 

Het pdf bestand bestaat uiteindelijk uit 100 pagina's die letterlijk het zelfde zijn?

En dan druk je af? Dan heb je toch 100 identieke losse pagina's of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag jancanape,

 

Er kwam geen reactie meer op bericht 2, is je probleem opgelost?

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.