Ga naar inhoud

Problemen


Alisa

Aanbevolen berichten

Ik heb al een anderhalf jaar een laptop van het merk HP (ik gebruik Windows 8). Sinds een paar maanden doet de laptop eigenlijk heel erg raar. Eerst viel hij zomaar uit. Mijn internetverbinding werkte zeer goed en dan opeens uit het niets werkte het niet meer.

 

Sinds een aantal dagen kan ik nauwelijks nog op het internet. Op mijn toetsenbord heb ik een knopje waarmee ik de vliegtuigstand kan aan en uit zetten. Het hoort altijd een wit lichtje te zijn, maar telkens dat ik de laptop aanschakel, is het knopje rood.

 

Rechts van onder op het scherm staan altijd de streepjes voor de Wifi. Normaal zijn er een viertal witte streepjes, maar tegenwoordig staat er bijna altijd een computer met links een kabel en rechts een kruisje.

Als ik dan op "probleem oplossen" klik, komt er te staan: "Sluit een ethernetkabel op deze computer aan."

 

Ik heb weinig verstand van kabels, maar ik heb sinds de dag dat ik de laptop kocht naar mijn weten nooit een kabel nodig gehad. Ook verschijnt het netwerk dat ik gebruik niet meer. Ook deze dat ik niet gebruik verschijnen niet.

 

Ik heb vandaag een herstel of zo iets gedaan, waardoor alle apps die ik op mijn laptop had verwijderd zijn. Momenteel heb ik enkel Internet Explorer tot mijn beschikking. Ik kan geen Mozilla installeren tot mijn verbinding in orde is.

 

Kan iemand mij helpen?

Dankjewel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.