Ga naar inhoud

scherm blijft donker


Lienie92

Aanbevolen berichten

Tijdje geleden heeft pc automatisch update gedaan naar 8.1 Sindsdien kan ik amper nog iets zien op mijn computerscherm.. Is steeds enorm donker. Heb al alle instellingen gewijzigd, heeft geen zin. Ook wanneer ik handmatig de helderheid aanpas, verspringt het direct terug. Mag m'n scherm ook niet wat rechter zetten of het verspringt ook.. Driver is ook al geupdated.. Help?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Mag m'n scherm ook niet wat rechter zetten of het verspringt ook.. 

 

 

Wat bedoel je met verspringt?

 

Het gaat blijkbaar om een laptop? Geef het merk, model en modelnummer ook door in je volgend bericht.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zeker dat het modelnummer juist is?

Ik kan namelijk het nummer nergens terug vinden bij de ondersteuning van Sony.

Achter SVE14A geef jij de E op, volgens wat ik terug vind zou er een cijfer achter moeten staan.

 

Ik blijf je volgende uitspraak vreemd vinden, met name dat je bij het rechter zetten van het scherm ook beeldproblemen hebt.

Ik zou al beginnen denken aan een hardwarematig probleem.

Mag m'n scherm ook niet wat rechter zetten of het verspringt ook

 

 

Ben je in het bezit van een extern beeldscherm dat je op de laptop kan aansluiten om eens te testen of het probleem zich dan ook stelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas niet.. Soms wordt het ineens donker als de laptop gewoon stilstaat, soms wordt het ook ineens donker als ik m'n scherm wat rechter zet ofzo of als ik de pc wat verzet..

Echt vreemd maar wel enorm vervelend :( Het probleem doet zich ook pas voor sinds windows 8.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er even een laptop bij gehaald om te kijken welke instellingen mogelijk zijn bij energiebeheer.

 

Heb je de instellingen in energiebeheer al eens gecontroleerd?

Je kan er de helderheid aanpassen bij gebruik op accu en netstroom.

 

Ook kan je in energiebeheer op geavanceerde energie- instellingen wijzigen klikken, dan scroll je naar beneden tot bij helderheid van beeldscherm en helderheid van gedimd beeldscherm.

Kijk die instellingen na en pas eventueel aan.

 

 

post-9560-0-56518000-1419024501.png

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.