Ga naar inhoud

wachtwoord intikken van 9 karacters in Windows 8.1


rudirvg

Aanbevolen berichten

 

Ik ben bij mijn broer in Spanje voor zijn router te gebruiken moet ik 9 karakters invoeren als wachtwoord en Windows laat er maar 8 toe !

Als het hier om de verbinding sleutel van de router gaat dan is er geen beperking.

Bij mij is dat 9 cijfers en letters.

Anders naar de router gaan en de sleutel aanpassen naar 8 tekens.

 

Optie; geef de router een ander SSID naam met dezelfde sleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

merkwaardig: hier staat de w8.1 die er nu staat wel twintig tekens toe, en dat geldt ook voor alle w8.1 apparaten die ik hier had voor onderhoud/reparatie, want mijn eigen wifisleutel is 14 karakters....

krijg je ook geen optie om via een wps-knop verbinding te maken; dan moet er uiteraard wel zo'n knop op die router zitten.

andere mogelijkheid wellicht: ga start-configuratiescherm-apparaatbeheer, selecteer je draadloze adapter onder netwerkadapters, rechtsklik en kies: installatie ongedaan maken (heet soms ook: verwijderen)

sluit schermen netjes af en herstart de pc.

bij de herstart zal windows de adapter als nieuwe hardware herkennen en nagelnieuw installeren, waarna het hopelijk mogelijk is wél een langere sleutel in te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.