Ga naar inhoud

lettergrootte outlook


sientje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

nadat ik gisteren een bepaalde mail heb geopend met de desbetreffende link, was de lettergrootte plots heel klein en ik krijg het niet meer in orde, het is niet niet de grootte van de letters in de mail maar alles van outlook, de kolom met de mappen, de kolom met de mails en de onderwerpen. Graag jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link kwam van pusher.com: je typt je adres erin en je ziet het sneeuwen in je straat. Mail met link had mijn man doorgestuurd en hij heeft geen problemen.

Ik heb systeemherstel geprobeerd en dat is ook mislukt want foutmelding. Office 2010.

 

Enkel lettergrootte, alles is heel klein.

aangepast door sientje
Link naar reactie
Delen op andere sites

melding: systeemherstel is niet voltooid....mogelijks door een softwareprogramma zoals antivirus ...fout (0x80070005).

 

Dan heb ik Avast verwijderd, heropgestart en weer systeemherstel en dan deed de PC heel raar, hij deed systeemherstel zonder dat ik een herstelpunt heb aangeduid, startte opnieuw op en dan had ik enkel zwart scherm met cursorpijl. Ctr+alt +del lukte wel, maar ik geraakte niet verder, afsluiten lukte maar heropstarten  niet. Dan herstelschijf CD ingestoken en opstarten lukte. Outlook is onveranderd: kleine letters zijn gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat heb je al geprobeerd om het euvel te herstellen?

 

 

 

Je hebt nog vermeld wat je al geprobeerd had om het probleem op te lossen.

 

Ik weet niet of in Outlook 2010 de instelling op de zelfde plaats staat.... ga naar beeld->weergaveinstellingen.

Daar kan je de lettergrootte terug aanpassen.

 

Indien je het probleem nog niet opgelost krijgt voer dan ook onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eureka! Ik tik mijn probleem in google en kom terecht op een ander forum en daar geeft men een tip, ik citeer: "Misschien lukt het als je op CTRL en dan de scroll even gebruiken op je muis." Ja hoor, het werkt, zo kan je de letters verkleinen en vergroten. Toch heel erg bedankt voor uw raadgevingen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.