Ga naar inhoud

NVIDIA GeForce GT 705


clovis

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb een vraagje.

mijn pc was een windows 8.1,maar heb er windows 7 op geinstalleerd.

het is in verband met de nvidia drivers.nvidea drivers installeert nogal veel op mijn pc ,vooral voor het spelen van games,maar dit interesseert mij totaal niet !!!,maar als ik deze niet installeer ,

krijg ik een melding dat mijn nvidia drivers niet up to date zijn.

kan ik geen andere drivers installeren?

 

mijn pc gegevens:

nota: niet vergeten dat op deze windows 8.1,windows 7 (32) geinstalleerd is hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok dank u...sorry dat ik  gemist he...moest inderdaad Geforce GTX zijn.

dus ik kan niets anders op installeren? is mij wat vervelend ,telkens die updates en installaties voor GAMES,heb ik totaal niet nodig :-(

toen mijn pc nog een windows 8.1 was, heb ik opgemerkt dat er ATI AMD drivers opstonden (voordat er Geforce GTX ,de laatste graphic driver werd).

 

groeten clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je mijn vraag niet begrijpt.

ik ben niet zo tevreden met die nvidia drivers (veel updates zijn voor games ,heb de indruk dat het mijn pc trager maakt,...),en zou graag (als het mogelijk is),andere drivers willen installeren.

heb gemerkt dat mijn moeders pc vlugger gaat dat de mijne,ze heeft tevens een acer en daarop nvidia en zowel intel graphic drivers op te vinden.

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.