Ga naar inhoud

Kan t app.t niet verwijderen. Het app.t is mogelijk nodig voor het opstarten van de computer


sientje66

Aanbevolen berichten

De pc van een vriendin waar XP op draait, er is geen internet meer mogelijk. Ik probeer de netwerkkaart te verwijderen, in de hoop naar opnieuw opstarten dat hij hem weer vindt. Echter krijg bovenstaande foutmelding. Als ik de netwerkkaart opzoek bij hardware zit hij steeds bij verborgen bestanden, dat krijg ik niet ongedaan gemaakt. Ook zitten er wel veel netwerkkaarten in, maar weet niet of dat normaal is. Zou fijn zijn als iemand mij kan helpen.

Sientje

post-28539-0-75326600-1418991412_thumb.j

post-28539-0-05428300-1418991428_thumb.j

post-28539-0-06752600-1418991582_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je precies met "er zitten wel veel netwerkkaarten in?" Ik denk dat je gewoon aan de achterzijde van de pc maar 1 aansluiting voor een netwerkkabel hebt.

Ik zie wel dat er een probleem met de Ethernet-controler is. Kun je eens kijken wat daar precies als probleem wordt aangegeven?

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de ethernet controller uitschakel en weer inschakel zegt de pc : Windows heeft dit apparaat ingechakeld, maar het werkt niet goed. Ook zegt hij: De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd (code 28) Ik denk dat ik dan even op mijn eigen pc dit stuurpgramma moet opsporen, ik heb geen cdrom meegekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.