Ga naar inhoud

Betrouwbaarheidsgeschiedenis werkt niet


tmc2032

Aanbevolen berichten

 

 

 

Hoe voeg ik hier eigenlijk printscreens toe, lukt blijkbaar niet met plakken in google chrome

 

Dat lees je in deze link.

 

Maar waarom ben je zo bezig met die betrouwbaarheidsgeschiedenis?

En gaat het in dit topic over dezelfde computer?

 

Via deze link vond ik nog onderstaande tip naast zoveel andere.

 

[1] In de taakplanner heb ik via Bibliotheek > Microsoft > Windows > RAC > Eigenschappen > Algemeen > Wijzigen > opLocal Service gezet i.p.v. System. Dit had ik ergens op een Amerikaans forum gelezen dat iemand dat gedaan had om zijn grafiek weer aan de gang te krijgen.

[2] In het boek van Menno Schoone “Installeren en optimaliseren van Windows 7” wordt geschreven hoe men de machtigingen van bestanden en mappen aan een gebruiker kan wijzigen/verhogen. Dit bracht mij op het idee om dit toe te passen op de map RAC en wel als volgt: via de Verkenner > Organiseren > map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven > toepassen > ok. Daarna in de verkenner genavigeerd naar C:\ ProgramData  > Microsoft > RAC. Hierop rechts geklikt, gekozen voor > eigenschappen > Tabblad > Beveiliging > de groepen’ Iedereen’ en de groep ‘gebruikers’ volledig beheer gegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.