Ga naar inhoud

Game/Youtube Desktop samenstellen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Gamen,Recorden van games en renderen

Wat is mijn budget? - Niet meer dan € 1500

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - Alleen als het zonder risico's kan

Ga ik later upgraden? - Waarschijnlijk wel

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Nee

Ga ik zelf assembleren? - ja ( hiermee bedoel ik dus dat ik alle onderdelen apart koop en dan zelf in elkaar zet)

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja Windows 8

Ga ik zelf installeren? - Ja

Heb ik specifieke wensen? - Ik ergens gezien dat de Intel Core i7 5960x de beste is en die zou ik als hij inderdaad de beste is ook willen gebruiken

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nee geen specifieke winkel, België

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag XWarszawski,

 

Welkom op PC Helpforum!  :)

 

Dit is de samenstelling die ik voor je gemaakt heb. Laten we de keuze van de componenten een beetje verduidelijken:

 

 

 

Heb ik specifieke wensen? - Ik ergens gezien dat de Intel Core i7 5960x de beste is en die zou ik als hij inderdaad de beste is ook willen gebruiken

 

De beste is nog al subjectief. Het is te zien wat het doel is waarvoor je je PC wilt gaan gebruiken. Maar inderdaad, het vermogen van deze processor is zeer groot en levert kwaliteit van hoge klasse. Spijtig genoeg vallen alle processoren uit de 5000 serie de van vandaag nogal in een hoge prijsklasse (300-1000 euro) Ook gaan deze gepaard met een 2011 socket moederbord en DDR4 RAM geheugen wat het totale kostplaatje nogal hoog doet uitschijnen... Daarom zou ik het bij een prestatiegerichte processor uit de 4000 serie houden, en DDR3 (namelijk 8GB wat in deze tijd nog meer als genoeg is), wat uiteraard niet betekent dat je hiermee geen hoge prestaties tijdens het gamen kunt verwachten. Integendeel zelfs, als we deze componenten samen gooien met één der recentste videokaarten van Nvidia, de GTX970 (MSI), dan speel je de recentste games op de hoogste resoluties. Ook had ik geopteerd voor een SSD van 120GB waar je OS 8.1 op kunt installeren voor een snelle opstart. Ook hier kun je, naast de opslag van 1TB (?), ook nog je meestgebruikte software, zoals games, videobewerkingssoftware etc, installeren zodat ze sneller laden.

 

Vergeet ook niet: als lid bij PC Helpforum kom je ook in aanmerking voor een samenstelling met gratis verzendkosten bij Azerty.nl !

 

Indien vragen, stel ze gerust. Ook moderator Stegisoft en/of Superjona komen wel nog eens langs om eventuele aanpassingen en verbeteringen door te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de samenstelling een beetje aangepast zodat je nog sneller SSD hebt.

 

Als je zelf wilt in elkaar steken is het zéér raadzaam om de handleiding van de moederbord blad na blad te volgen met afbeelding en uitleg en dan zal het wel lukken.

 

Wel ook de handleiding van de koeler nalezen want dat is minder gemakkelijk want het is een zware koeler.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.