Ga naar inhoud

Game/Youtube Desktop samenstellen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wanneer een pc moet zuiver maken wordt niet bepaald door tijd maar wel door het gebruik ervan.

Over algemeen zou dat minstens 1 keer per jaar moeten gebeuren.

De koellijm (koelpasta) moet je niet apart kopen want dat is inbegrepen.

Koelpasta zou je in principe niet moeten vervangen tenzij je heel intensief met de pc bezig ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast de tips die gegeven worden door Stegisoft en Superjona, die ik zeker zou opvolgen (!), kan ik je misschien ook nog meegeven dat als je niet vertrouwd bent met het in elkaar zetten van PC's (natuurlijk voor alles is er een eerste keer...) kan je misschien beter beroep doen op iemand die er wél vertrouwd mee is. 

 

Een tweede optie is om je desktop door Azerty zelf in elkaar te laten zetten. Voor een voordelig prijsje zetten zij hem in elkaar en heb je er nog eens een jaar garantie bovenop. Meerdere modules zijn mogelijk. Hier vind je meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een kleine tip mag geven, neem minimaal een 240gb ssd als je gaat gamen, moderne games nemen al snel tientallen gb's in beslag (zoals titanfall wel 60gb verbruikt), dan zit een 120gb ssd echt binnen de kortste keren vol!

 

Een samsung zoals stegisoft had samengesteld of een Crucial zijn zeker aan te raden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eventjes Gerekend

Desktop onderdelen + keyboard + webcam + display + USB 3.0 (Back-Up Windows) + externe harde schijf ( om back-up's op te maken voor het onderhouden) + Windows 8.1 Full Version = € 1942.23

Ik denk dat ik toch wel zelf zal proberen hem in elkaar te steken ( de handleidingen van Lego begreep ik zelfs) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.