Ga naar inhoud

geen beeld meer na instellen 2de beeldscherm


Stiekemerdje

Aanbevolen berichten

Ik heb geen beeld meer op mijn laptop met windows 8.1

Ik wou beeld op tv weergeven via hdmi kabel maar bleek tv niet te herkennen als beeldscherm. Ik heb getracht 2de beelscherm als hoofdscherm in te schakelen. Spijtig genoeg bleef het beeld uit op mijn tv alsook mijn laptop.

Dus nu kan ik dit niet meer terug veranderen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder een 2de beeldscherm ?

Alvast erg bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Stiekemerdje,

 

Dus nu krijg je geen beeld meer op zowel je laptopscherm als op een extern beeldscherm ? Heb je al eens een hard reset van je laptop geprobeerd terwijl eventueel andere apparaten van je laptop ontkoppelt zijn, dus minstens 10 seconden lang de powerknop ingedrukt houden ?

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je laptop is opgestart en je normaal gezien je bureaublad zou krijgen (dan hoop ik dat je geen wachtwoord nodig hebt) de volgende sneltoets gebruiken: 

Windows-toets + P

(dit dit even 2x doen: dus:  Windows-toets +P +P)

 

Je zou hiermee je scherm moeten zien flikkeren en hopelijk ook weer beeld krijgen. 

De windows-toets + P geeft namelijk de opties om:

1: Alleen je beeldscherm te gebruiken

2: Je beeldscherm te dupliceren naar een beamer

3: Je beeldscherm uit te breiden naar een beamer 

4: Alleen je beamer te gebruiken 

 

Ik denk dat op dit moment optie 4 bij jou 'actief' is, en dit zou eigenlijk optie 1 moeten zijn. Dit kun je doen door 'Windows-toets +P +P' uit te voeren.

 

PS: Windows-toets is het vlaggetje tussen de 'ctrl' en 'alt'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.