Ga naar inhoud

schokkend beeld


haris

Aanbevolen berichten

hoi
ik heb de laatste weken het probleem dat als ik naar films online kijk mijn beeld enorm schokt , het lijkt alsof ik naar een slideshow van foto's kijk ipv naar een film. Ik heb dit zowel bij firefox als bij chrome. Met het geluid is alles prima.
Ik heb windows7, adobe flash player 16 NPAPI & windows media player geïnstalleerd.  Daar ik, tijdens een spel online, ook vaak het bericht kreeg dat shockwave flash gecrasht is (waardoor het spel crasht) dacht ik alle problemen op te lossen met het downloaden en installeren van adobe shockwave player.
 (hier gedownload) http://get.adobe.com/shockwave/
Dit lukt echter niet: als ik het wil installeren krijg ik een venster waarin ik moet aan- of uitvinken of ik Norton erbij wil. Ik vink dat uit, maar kan nergens op klikken om met de installatie verder te gaan. Zelfs als ik norton aangevinkt laat kan ik nergens op klikken. Ik moet mijn taskmanager erbij halen om de installatie af te breken.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen want ik mis mijn films.
 

bedankt alvast
 

ps: hou er bij antwoorden aub rekening mee dat ik geen echte pc kenner ben.
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon de printscreen alleen  als bijlage bijvoegen, ik hoop dat je er wat aan hebt.
zoals je kan zien begint shockwave wel te installeren , dan stopt het en krijg ik dat ander venster van norton. Op deze afbeelding zie je dat ik norton uitgevinkt heb (maar zelfs aangevinkt laten maakt geen verschil) . De 'agree' knop staat daar voor schone schijn want je kan nergens op klikken om de installatie verder te laten gaan.
Nee, ik heb norton niet op mijn pc staan.

het rare is dat als ik mijn taakbeheerder erbij haal en alles stopzet en ik dan in mijn programmabeheer ga kijken, staat shockwave player wel tussen mijn geïnstalleerde programma's. Alleen weet ik niet of het wel goed geïnstalleerd is omdat ik dus heb moeten afbreken. Mijn filmpjes gaan in ieder geval niet vlotter dus verwijder ik het iedere keer maar weer.

hopelijk heb je wat aan deze uitleg en kan je me verder helpen.

 

 

post-1424-0-69945200-1419509354_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien Adobe Shockwave Player geïnstalleerd (inclusief de versie) is kan je dat zien via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

 

Tijdens de installatie krijg ik dat venster van Norton niet.

De installatie loopt perfect via de door jouw opgegeven link.

Download uitgevoerd via Google Chrome, als test ook via Firefox en installatie verloopt perfect en dus zonder venster van Norton.

 

Wat het Youtube probleem betreft kan je tip1 in deze link eens uitvoeren.

 

Verder kan je ook een controle laten uitvoeren of malware voor problemen zorgt, voer onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.