Ga naar inhoud

Samsung Galaxy Express GT- i8730


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een upgrade gehad van whats app.Resultaat : Een mededeling dat de foto,s niet meer te verzenden zijn.

vanuit whats app?  Foto,s die ik binnen heb gekregen,kan je niet meer verzenden de tekst staat er nog wel in,en de foto,s een beetje wazig.

 

Mededeling op het scherm: Sorry,de door u gevraagde medie staat niet op sd kaart.???

 

Is het soms overschreven door die up date???

 

Geen andere manier om die foto,s er nog uit te krijgen!

 

De verzender heeft ze niet meer die heeft ze gewist.

 

Graag een tip,of oplossing. Gr Ronaldus en een prettige jaarwisseling.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal staan die foto's in een mapje van whatsapp. Even op je computer aansluiten en kijken of je ze aan kunt.

Je moet wel op twee plaatsen kijken: Zowel in het geheugen van je GSM zelf als ook op het kaartje. Als je app nu (op de sd kaart) anders is geïnstalleerd als voorheen (in het geheugen van de gsm/tab), kan dat de reden zijn dat hij de foto's niet kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat niet op mijn sd kaart,dus ik dacht ook,aan het geheugen van de tel.  Via samsung en KIES alles gesynchroniseerd naar PC,ALLES KLAAR,Krijg ik een melding over een wachtwoord voor die samsung.Je word er schijtziek van al die vergissingen en onzin.

Doe je keurig een update van Whats app,ben je in eens je foto,s kwijt,zonder waarschuwing.En als damn alles op je PC staat vragen ze jopu voor dat je alles opend een WACHTWOORD,Het moet niet gekker worden.

 

Jullie zijn altijd de enige, die geen onzin verkopen,sorry ik moest het even kwijt.Whats app gaat me mailen een dezer dagen,als het tot een oplossing komt,krijg je die van mij,misschien kan je dat weer in de komende maanden gebruiken voor anderen.

 

Happy 2015 voor iedereen!  Gr Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor alle duidelijkheid het gaat over foto,s die ik ook binnen heb gekregen van een ander via whats app.Dus geen gemaakte foto,s van mijzelf.En die ander kan ik voorlopig niet bereiken.Gr Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet per sé met Kies te werken. Zeker als je Kies hebt, heb je ook de drivers. Sluit gewoon je telefoon aan, wacht even en kijk of je via de verkenner je telefoon in kunt. Dan vind je allerlei folders. Drie moet je er bekijken. Zowel onder "Phone" als onder "card":

1) DCIM/Camera en (voor je eigen gewone foto's)

2) Whatsapp/Media/WhatsApp Images en (voor images binnengekomen via Whatsapp. Ze hebben deze naamvoering:IMG-20141228-WA0000.jpg)

3) Whatsapp/Media/WhatsApp Video (voor video's binnengekomen via Whatsapp)

Ik doe zelf niet anders, mijn dochter stuurt me voordurend foto's en video's van de kinderen.
 

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een aanvulling: Ook op je back-up locatie kun je kijken of je die folders terugvindt. Zelf kan ik dat nu niet bij mij controleren omdat ik afgelopen dagen juist die folders heb uitgemest. Samsung Kies maakt nl. telkens nieuwe folders aan, dus op een gegeven moment kun je tig keer dezelfde files in je back-up hebben staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen van Ronaldus via de PCH-mailbox:

Telefoon aangesloten,Eerst KIES verwijderd.

Alle foto,s komen er uit dcim , maar niet die whats app.Dit beeld verschijnt als ik mijn samsung aansluit.

Bij de tekst windows verkenner blijft de pagina blanco.Totaal geen teksten van whats app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb je Kies niet gebruikt gehad om te back-uppen. Da's jammer.

Maar je schreef nog niets:

 

en de foto,s een beetje wazig

Er staat blijkbaar wel nog ergens iets. Het zou kunnen dat die wazigheid komt omdat je nu nog uitsluitend naar thumbnails zit te kijken. Al weet ik niet waar die worden opgeslagen.
Het blijft vreemd, maar 's Heren wegen zijn ondoorgrondelijk. Dan lijkt er iets echt goed fout te zijn gegaan. In elk geval lijkt Whatsapp niet goed geïnstalleerd te zijn. Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren zal ook niet veel zin hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.