Ga naar inhoud

leesbevestiging bij beantwoorden mail(2013)


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Helllo Folks,

Eerst en vooral wil ik iedereen hier het beste wensen voor 2015, maar vooral een goede gezondheid.

 

Als ik een nieuwe mail verzend(Outlook 2013) naar iemand kan ik via de Tab opties aanvinken of ik een leesbevestiging wens, als ik echter een mail aankrijg en deze beantwoord vind ik nergens de optie leesbevestiging aanvragen, bij versie 2010 ging dit wel. weet er iemand een oplossing?

Alvast hartelijk bedankt,

Stylus

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik echter een mail aankrijg en deze beantwoord vind ik nergens de optie leesbevestiging aanvragen, bij versie 2010 ging dit wel. 

 

Toch even inbreken hier.

 

Je ontvangt een e-mail en klikt op de knop "beantwoorden" en je wil de optie leesbevestiging gebruiken?

In Outlook 2013 is dat ook aanwezig hoor en dit via het tabblad OPTIES... zie afbeelding.

 

 

post-9560-0-02573700-1420365767_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

 

Ik heb versie 2013 erop staan, voordien stond versie 2010 erop. Nu is het zo dat je gelijk hebt, bij versie 2010 kwam bij mij het het opstellen van een nieuwe mail de tabblad Opties en daar kon je de leesbevstiging aanvinken, als ik op beantwoorden klikte ging dit ook via dezelfde weg. Bij versie 2013 was het bij een nieuwe mail idem, maar als men een mail beantwoorde, dan ging dit niet, als ik echter zoals Kape voorstelde op pop-up klik kreeg lukte het via de omweg wel, maar niet meer rechtstreeks zoals je zegt, misschien moet men ergens een optie aanvinken waardoor dit rechtstreeks wel gaat.

 

Mvg,

 

STYLUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het venster in bericht 5 is wel degelijk uit Microsoft Outlook  2013- onderdeel van Microsoft Office 2013 (heb het dus niet over versie 2010) en bij mij is die functie nog gewoon aanwezig, dus zou bij jouw ook zo moeten zijn.

 

Je hebt een e-mail ontvangen, je opent die en klikt dan op de knop beantwoorden.

Het tabblad bericht is dan actief.

Wil je leesbevestiging gebruiken, klik je boven aan op het tabblad opties. Daar vindt je leesbevestiging terug.

 

Indien je het niet terug vindt zou ik wel eens graag een printscreen willen zien van hoe het er bij jouw uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k moet hier clarkie bijtreden: 'k heb ook de 2013 - maar 'k denk dat je fout zit: je hebt Bestand openstaan in je plaatje, en daar vind je het niet.

 

Klik op de mail die je gaat beantwoorden, klik op beantwoorden (of op Pop-up als je in een ander scherm zou zitten)

en dan:

 

post-20315-0-22216100-1420658675_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.