Ga naar inhoud

framedrops


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen ik heb sinds eind November een nieuwe videokaart gekocht de Nvidia Geforce Gtx 750 ti EVGA ftw hij deed of doet het prima alleen sinds vandaag heb ik ontzettende framedrops en soms lag Bijvoorbeeld: normaal als ik Assassin`s creed revelation speel op ultra settings had ik gemiddeld 150 frames per seconde nu maar 30 á 40 en soms lag geen idee hoe het komt de proccessor doet gewoon zoals altijd niet op 100% ofzo gewoon als normaal de pc maakt geen rare geluiden ofzo is niet slomer ik heb geen idee hoe ik dit kan maken heb al verschillende virusscanen gedaan 3 Trojaanse paarden gedetecteerd en verweiderd maar dit hielp niets. :mellow:  heeft iemand nog idee ik hoor ze heel graag :P

 

met vriendelijke groet lucas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag Lucas14,

 

Voor eerst eens het volgende uit als je wilt (liefst op het moment als je aan het gamen bent en last hebt van framedrops).

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

best TheDarkness,

 

 

Bedankt voor uw snelle reactie hier is de link van Speccy http://speccy.piriform.com/results/Y4ZOcz5KChaLGThq1c2GwEk terwijl ik Batman Arkham Origins deed ik merk vooral de framedrops waneer ik door de stad vlieg in gevechten valt het mee ik weet niet of dit  er mee te maken kan hebben maar Phys x staat aan waardoor er overal sneew licht en het sneeuwt en direct x 11 staat aan eest werkte het toen prima met 60 frames per seconde maar nu van 60 tot 10 :(

aangepast door lucas14
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het heeft niks geholpen ik  had hem ingesteld op midden december 2014 ik denk toch dat er een soort virus ofzo op mijn pc zit alleen het rare is als ik battlefield 3 speel of alien isolation geen probleem maar ac revelation wat de pc makkelijk aankan dat lagt alleen maar terwijl ac 3 en 4 prima werken :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch raar dat je dan maar enkel problemen ondervindt bij sommige games. Daarom denk ik niet onmiddellijk aan een virus. 

 

Ook al eens geprobeerd om de nieuwste drivers voor je videokaart te installeren/up te daten ?

 

Maak ook eens een printscreen van het tablad Processen bij Taakbeheer (ctrl + alt + del) en voeg deze toe als bijlage aan je volgende bericht.

 

Hoe je een printscreen maakt lees je hier.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.