Ga naar inhoud

onthoud wachtwoorden


pc-vraagje

Aanbevolen berichten

Ieder heeft zijn eigen voorkeur bij het gebruiken van een wachtwoordmanager.

Zelf gebruik ik al jaren Sticky Password. Eerst de gratis versie, maar daarvan is het aantal wachtwoorden dat je erin kunt opslaan erg beperkt. Ik ging dus al snel over naar de betaalde versie.

Sticky Password heeft zijn beleid veranderd. Eerst kocht je een versie die je onbeperkt mocht gebruiken, maar wanneer er een nieuwere versie van Firefox of Chrome was gekomen, dan werkte Sticky Password daar soms niet goed meer mee samen en moest je een nieuwere versie van Sticky Password kopen. Onhandig!

 

Toen kwam de jaarlicentie. Je betaalde dus per jaar, maar gedurende dat jaar kreeg je gratis alle nieuwere versie van Sticky Password.

En nu is Sticky Pasword zover dat je een levenslange licentie kunt kopen, waarbij je ook steeds alle nieuwere versies gratis zult krijgen.

De licentie geldt voor alle computers van 1 gebruiker (nou ja, 'alle', tot een maximum van 10 apparaten, meen ik).

Momenteel heeft Sticky Password een aanbieding: levenslange licentie voor $ 24.99, via de website SharewareOnSale: http://sharewareonsale.com/s/sticky-password-coupon-sale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.