Ga naar inhoud

Ethernet kan geen geldige IP-configuratie vinden - #hopeloos #help


Aanbevolen berichten

Hello all , (ik ben NL, tekst is engels omdat ik overal rondvraag)


 


As you can read in the title, I can't connect with my wired Internet connection. The message keeps saying 'Ethernet can't find IP configuration'. Although I am connected to it, it's just says 'limited'.(Doesn't work for my windows 7 & 8.1) - Realtek PCIe FE Family controller


 


Situation: I live in a new appartement - Got cable port to connect with PC - Tried with my neighbour's laptop and worked for him - about 4 other people on this network.


 


I've been trying to solve this issue for over 6 hours now and I'm so tired and desperate.. 


 


Is there anyone who could please help me out?


Thanks in advance x


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ FluffyRobin,

Het valt ons op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.