Ga naar inhoud

weergave contactpersonen in adresboek microsoft outlook 2010


Boudrum

Aanbevolen berichten

Sinds kort wordt in het adresboek van de contactpersonen bij weergave naam tussen haakjes het e-mail adres vermeld en dat is niet de bedoeling.  Kan dit wel per contact veranderen, maar het zijn er dik 250, maar het e-mail adres komt toch weer terug.

Dit was niet zo en moet toch voor alle contactpersonen in 1x worden aangepast?

Wie helpt???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilt u eens een screenshot maken en laten zien wat het probleem exact is? (en een voorbeeld hoe het zou moeten zijn).

Als u in het reageervenstertje zit drukt u rechtsonderin op 'meer berichtopties' en daar kunt u onderaan bestanden uploaden. Na het selecteren dient u nog wel per geselecteerde foto op toevoegen te klikken voordat u uw bericht plaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yannick,

Dank voor je reactie en hierbij de gevraagde gegevens. Alle contactpersonen in het adresboek stonden steeds alleen met naam (wat de bedoeling ook is) maar sinds kort met de toevoeging van het e-mailadres. Individueel kan ik alle adressen wel aanpassen, maar het e-mail adres komt op een gegeven moment weer terug.

Hoe kan dat, heb ik een instelling per abuis veranderd???

 

 

PC Helpforum moderator bericht:
het zichtbaar aanwezige e-mailadres is verwijderd wegens kans op spam

 

post-9560-0-80173500-1420901565_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boudron,

 

Ik heb het aanwezige e-mailadres verwijderd wegens kans op spam.

Wat bij jouw staat bij Weergave als: is standaard zo als je het niet verandert.

 

Heb je na aangepast te hebben ook geklikt op Opslaan en sluiten links boven in het venster? Dan blijft de door jouw gekozen naam wel aanwezig. ( zelf even getest)

 

En het geautomatiseerd veranderen, ik zou niet weten hoe.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

 

Het klopt helemaal wat je zegt en zo werk ik ook altijd. Maar..................... zo nu en dan komt achter de persoonsnaam plotseling hun e-mailadres te staan van de bovenliggende reden en dat is het probleem.

Dank trouwens voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste helpers,

 

Dank voor jullie goede adviezen, maar en die van jullie en die via andere kanalen hebben mijn probleem niet kunnen oplossen.

Heb alle aanpassingen maar individueel uitgevoerd en hopen maar dat dit probleem zich niet te snel weer voordoet.

Nogmaals dank en ik zal ongetwijfeld vaker gebruik gaan maken van dit fenomeen.

groeten, Boudrum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.