Ga naar inhoud

systeemherstel gaat niet door-verandert naar lage resolutie


Marter834

Aanbevolen berichten

Verzonden Gisteren, 18:29

1

vraag me af wie ik moet invullen voor ontvanggers?

2 systeemherstel gaat niet  door

3steeds grote resolutie640x480

4 beschadigd- onleesbaar  0x80070570

5 onherstelbarze fout 0x8000FFFF

6 De instructie 0x74928f0a verwijst naar geheugen op 0x00000004 een lees of schrijfbewerking is mislukt.read

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marter834,

 

 

Verzonden Gisteren, 18:29

1

vraag me af wie ik moet invullen voor ontvanggers?

2 systeemherstel gaat niet  door

3steeds grote resolutie640x480

4 beschadigd- onleesbaar  0x80070570

5 onherstelbarze fout 0x8000FFFF

6 De instructie 0x74928f0a verwijst naar geheugen op 0x00000004 een lees of schrijfbewerking is mislukt.read

 

Helaas begrijp ik hier bijna niets van. Zou je ons aub wat meer, en liefst ook wat gedetailleerdere, informatie kunnen geven over het probleem ? ( plus welk besturingssysteem gebruik je, model en type computer, ... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb win 7 geplaatst in oktober jl,

Geen problemen' tot ik begon met een oude cd-dvd met een herneming van oefening photoshop

Toen zijn de moeilijkheden ineens begonnen.

Er zit cc Adobe voor oa lightroom en ph shop op alsook google driver, one driver'

Om te werken wat nog gaat op comp moet ik steeds resol naar omhoog halen?

Maar dit is niet constant.

Steeds her valt hij, en viA control center van AMD? Verandert er niets.

Bij opstarten doet hij normaal,tot de in gave van mijn WW,dan veranderd het scherm naar 640x480

Ik heb reeds rsit geladen en zal het proberen op te sturen maar het zit op de comp.

En die heeft nog altijd een wit scherm' en ik zal moeten afzetten via voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste marter, wilt u alstublieft uw volledige verhaal eens chronologisch opnieuw typen. Of beantwoord de onderstaande vragen als u dat makkelijker vind dan een bericht te typen.

 

Er is geen touw aan vast te knopen van heel uw verhaal niet, dus we kunnen u nu niet duidelijk helpen.

 

Dus zet aub even rustig de volgende punten uiteen:

 

1: Wat is het probleem

2: onder welke omstandigheden doet dit zichzelf voor

3: Sinds wanneer doet dit zichzelf voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Kan geen systeemherstel doen.geeft fout 0x80070570 aan

-Wanneer ik aanmeld dan wordt het scherm heel groot640x480 resolutie) en moe tik het scherm juist zetten op  1280x960

Doet zich voor ook in veilige modus, alhoewel het zich nu niet meer voordeed de laatste uur. in veilige modus.

 Altijd in normale modus,(resolutieverandering) wanneer ik naar ander programma ga bv.

De fout is begonnen rond 3 januari.

Bij gebruik van DvD bij boek van Photoshop 2 van 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze foutcode komt voor omdat er iets corrupt is geraakt aan je systeemherstel bestand.

 

Druk op start, vul het volgende in in de zoekbalk   CMD

Druk hier met rechts op en klik op 'uitvoeren als administrator' (als er een verzoek komt tot machtiging druk dan op ja)

 

je krijgt dan een zwart schermpje te zien, vol daar het volgende in en druk daarna op enter

ChkDsk /R

 

Let op wat deze teruggeeft als resultaten, of er dingen zijn gerepareerd die beschadigd waren.

 

Doe daarna hetzelfde als hierboven en open een nieuw CMD (zwart) scherm en vul het volgende in gevolgd door een enter

sfc /scannow

 

Deze geeft daarna aan dat er een logje gemaakt is, ga naar de locatie welke aangegeven word en voeg dit logje hier toe in de bijlage zodat we er naar kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het laatste deel over het commando sfc /scannow dat Yannick hierboven vermeld heeft wat te verduidelijken, dit is wat je moet doen:

 

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.