Ga naar inhoud

Outlook.com: deze webpagina is niet beschikbaar


SilkeT

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds enkele weken zit ik met het probleem dat www.outlook.com niet meer wil openen. Dit is zo bij Google Chrome en Internet Explorer. Het is ook enkel bij deze site, bij geen enkele andere heb ik een probleem ervaren.

 

Dit is hetgene wat op het scherm komt:

Deze webpagina is niet beschikbaar
Opnieuw laden
Details verbergen
De verbinding met login.live.com is verbroken.
Controleer je internetverbinding
Controleer je kabels en start alle routers, modems of andere netwerkapparaten die je gebruikt opnieuw op.
Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Als je een proxyserver gebruikt...
Controleer je proxyinstellingen of neem contact op met je netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je denkt dat je geen proxyserver zou moeten gebruiken: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje naast 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Foutcode: ERR_CONNECTION_RESET

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

SilkeT

 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hio Silke

 

Ja inderdaad proxy moet je niet aangevinkt hebben, maar vergeet maar niet dat die andere vierkantje ( kijk plaatje ! ) moet wel aangevinkt te zijn !

 

sn2deh.jpg ... Mocht dat bij jou niet aangevinkt staan , vink maar aan bevestig je die en herstart je jouw PC ! dat is standaard instelling en zo hoort te zijn ..

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Och oke dan, maar dan moet je in jouw firewall ( hoezo via firewall toegang tot netwerk bij jou moet verlenen ? ?? ) en ook in je antivirus instellingen toegang tot je netwerk verlenen zo begrijp ik van je text boven :(

Op andere kant, ik weet zoo weinig over Chrome instellingen .. :blush:

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.